خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

25 واحد آموزشی به مجموعه مدارس قزوین اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۲۴۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای آغاز سال تحصیلی 25 واحد آموزشی که 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشت تکمیل شده و برای بازگشایی آماده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت که صبح امروز در هنرستان شهید چمران برگزار شد، گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 245 هزار دانش آموز سر کلاس درس حاضر می‌شوند تمام معلمان استان ابلاغ خود را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: باتوجه به اینکه دانش‌آموزان مدیران آینده کشور هستند باید در کنار آموزش، تربیت و پرورش هم برای آن‌ها مدنظر باشد و این قشر باید در تحصیل جدی باشند تا بتوانند در مدیریت آینده خوب عمل کنند.

وی عنوان کرد: باتوجه به قرار داشتن در هفته دفاع مقدس هم باید بدانیم باتوجه به شهدای دانش‌آموز و معلم، امروز رسالت سنگینی داریم و باید تمام توان را برای پشرفت و صیانت از خون شهدا به کار گیریم.

این مسئول ادامه داد: دشمنان نمی‌خواهند تا دانش‌آموزان با تربیت دینی بزرگ شوند اما همه ما برای حفظ ارزش‌های دینی تلاش می‌کنیم و معلمان و خانواده‌ها هم باید این موضوع را مد نظر داشته و برای تعلیم اصولی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز