خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین خبر داد؛

درخشش دانش‌آموزان قزوین در سومین جشنواره کشوری شوق مهارت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۷۹۷

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین گفت: دانش آموزان ابتدایی استان در سومین دوره جشنواره کشوری "شوق مهارت" موفق به کسب پنج عنوان برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سید یدالله حسینی گفت: درسومین دوره جشنواری کشوری شوق مهارت که به میزبانی استان لرستان برگزار شد پنج نفر از دانش‌آموزان ابتدایی استان موفق شدند در محورهای علمی، ادبی و هنری، به‌عنوان برگزیده کشوری انتخاب شوند.

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین ضمن اشاره به ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین، عنوان کرد: مهمترین کارکرد آموزش و پرورش مسئله تربیت است و از آنجایی که دانش آموزان تک ساحتی نمی‌توانند آینده ساز باشند، ضرورت دارد باتوجه به ساحت‌های شش گانه‌ای که درسند تحول بنیادین آمده همه توجه و تلاش ما به رشد همه جانبه دانش آموزان باشد.

وی افزود: باتوجه به چنین هدفی، ما وظیفه داریم که درحوزه ابتدایی، دانش‌آموزان را به سمت مهارت‌آموزی سوق دهیم تا آن‌ها را از رویکرد حافظه محوری به سمت تفک رخلاق و هوشمندانه هدایت کنیم.

این مسئول با اشاره به اسامی برگزیدگان جشنواره شوق مهارت گفت: طاها سلطانی در پایه پنجم با موضوع فناوری اطلاعات با استفاده از موشن گرافی، ملیکا عرب بنی هاشم پایه پنجم با موضوع آموزش مبحث اهرم‌ها با محوریت علمی برگزیده شدند.

وی ادامه داد: ثمین کاظم خانلو در پایه اول با موضوع داستان گویی و زینب حاجی محمدی در پایه پنجم با موضوع کلیپ داستانی با محوریت ادبی و سوگل بندری در پایه سوم با موضوع فیلم کوتاه کرونا از ابتدا تا کنون با محوریت هنری‌-‌ادبی  از دیگر برگزیدگان استان در این جشنواره بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز