خبرگزاری کار ایران

عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۷:

منطقه هفت یکی از نقاط توسعه شرق شیراز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۲۴

تعداد ۱۲۰ پروژه در سطح شهرداری منطقه هفت در حال اجرا است

عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه 7 نیز گفت: در سراسر شیراز تمام پروژه ها فعال است که نشان دهنده تلاش جهت توزیع عادلانه پروژه ها و اجرای عدالت بوده است.

به گزارش ایلنا، محمود صفایی در سلسله نشست‌های «روایت امید»  که به همت شهرداری شیراز برگزار می شود، عنوان کرد: شهرداری شیراز برنامه وسیعی از افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در مناطق مختلف شهر تدارک دیده است که بخشی از این پروژه‌ها در سطح شهرداری منطقه هفت قرار دارد.

وی افزود: امید آفرینی به مردم و همچنین ایجاد رفاه و آسایش به مردم از منویات مقام معظم رهبری است و ما به عنوان اعضای شورای شهر و شهرداری شیراز به این فرمایش مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته‌ایم و بدین جهت در سطح شهرداری منطقه ۷ شیراز پروژه‌های بسیار خوبی در زمینه‌های عمرانی، راه سازی، دفع آب‌های سطحی، امور رفاهی و ورزشی را تعریف و در حال اجرا داریم.

صفایی خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که برخی از محلات شهر نیاز به کار بیشتری دارند که این مهم نیز مورد توجه اعضای شورا و شهرداران قرار دارد.

وی ادامه داد: در هیچ دوره شهرداری، این تعداد پروژه چه از لحاظ تعداد و چه از نظر بودجه و رقم ریالی سابقه نداشته است و به نوعی موفق به رکورد زنی در عمران هستیم.

عضو ناظر شورا در شهرداری منطقه هفت شیراز اظهار کرد: با برنامه ریزی منسجم و دقیق موفق شدیم بودجه شهرداری شیراز را از ۶ هزار میلیارد تومان به بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان ارتقا دهیم که بیش از ۹۰ درصد آن در بخش عمران هزینه شده است.

صفایی با اشاره به اینکه تعداد ۱۲۰ پروژه در سطح شهرداری منطقه هفت در حال اجرا است، افزود: در سال آینده نیز تعداد بیشتری پروژه را تعریف و اجرا خواهیم کرد.

الحاق 7 روستا به شهرداری منطقه 7

وی با اشاره به مشکلات الحاق هفت روستا به شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: هفت روستای الحاقی به شهرداری شیراز از کوچک‌ترین خدمات شهری برخوردار نبودند و حتی یک کوچه آسفالت هم نداشتند اما امروز از سطح خدماتی رسانی به مانند دیگر مناطق شهر بهره می‌برند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: بودجه سال جاری منطقه هفت در حوزه‌های مختلف تعریف و در حال اجرا است و برای سال آینده نیز بدین شکل اعتبار بیشتری تخصیص خواهد یافت.

صفایی افزود: منطقه هفت در یک مقطع زمانی اغلب نقاط آن روستایی بود که به شهر شیراز ملحق شدند و نقاطی بود که از ابتدایی‌ترین خدمات شهری بهره مند نبودند اما در حال حاضر جز شهر شیراز   هستند.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه هفت شهرداری شیراز افزود: منطقه هفت یکی از نقاط توسعه شرق شیراز است و سرمایه گذارانی که در حوزه فرهنگی و گردشگری فعالیت دارند می‌توانند برای سرمایه گذاری در این حوزه‌ها در این منطقه حضور یابند.

صفایی خاطر نشان کرد: در حوزه ساخت آپارتمان‌های مسکونی تسهیلات بسیار زیادی از شورای اسلامی شهر شیراز تصویب و از سوی شهرداری اجرایی شده است. وی افزود: با توجه به عوارض ناچیزی که سطح منطقه هفت دارد نسبت به سایر مناطق، بسیار کاهش داده شده است که مردم نسبت به نوسازی و انبوه سازی ملک خود ترغیب شوند.

عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه هفت شهرداری شیراز اضافه کرد: در سال جاری و سال‌های آینده شاهد وضعیت مطلوب‌تری در ساخت و سازها به ویژه توسط سرمایه گذاران بخش مسکن باشیم و بتوانیم تغییر در منطقه به ویژه مناطقی که فرسوده هستند، شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز