خبرگزاری کار ایران

در همایش روز جهانی استاندارد؛

یک شرکت در فارس به عنوان واحد شایسته انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۵۲۳

همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد با حضور استاندار، رئیس دادگستری، مدیرکل استاندارد، دادستان مرکز فارس و مسئولین استانی برگزار شد و یک شرکت به عنوان واحد شایسته تقدیر استاندارد معرفی و مفتخر به دریافت لوح شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت شیرپگاه فارس در رابطه با این موفقیت گفت: از نمونه برداری که از سوی سازمان ملی استاندارد از محصولات شرکت پگاه انجام شده بود، عدم انطباقی مشاهده نشد و این نشان دهنده استمرار کیفیت در یک واحد تولیدی است.

مهدی علی پور با اشاره به اینکه ممیزی و نظارت سختگیرانه ارگان های نظارتی بر بحث کیفیت مواد غذایی باعث رشد صنعت و آرامش مصرف کننده است، عنوان کرد: شرکت پگاه فارس بابیش از شش دهه فعالیت ازبزرگترین ترین واحدهای لبنی در استان فارس و جنوب کشور است که همواره درتولید محصولات سلامت محورپیشرواست.

وی دریافت تأییدیه واحد تولیدی دانش بنیان و نوآور به عنوان تنها واحد تولیدی صنایع شیر ایران در دومحصول از معاونت علمی و فن آوری و اقتصاد دانش بنیان را از دیگر افتخارات این شرکت برشمرد که باهمت وتلاش کارکنان متعهد ومتخصص شرکت بدست آمده است.

مدیرعامل شرکت لبنی پگاه فارس با اشاره به اینکه درحال حاضر  شرکت پگاه فارس دارای بیش از ۱۲۰ پروانه بهداشتی ساخت فعال وبیش از۲۵ پروانه ومجوزکاربرد علامت استاندارد اجباری وتشویقی است، ابراز کرد: از این جهت درصنایع غذایی جنوب کشور بی‌رقیب هستیم.

براساس این گزارش در همایش روز جهانی استاندارد شرکت لبنی پگاه فارس در بین بیش از۸۰۰ واحدهاصنعتی مفتخر به دریافت لوح  واحد نمونه استاندارد و مدیرکیفیت آن نیز به عنوان مدیرکیفی برتراستان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز