خبرگزاری کار ایران

در ماه مبارک رمضان با توزیع کنندگان مواد غذایی غیراستاندارد برخورد قانونی خواهد شد

کد خبر : ۱۸۰۵۰۷

در ماه مبارک رمضان با توزیع کنندگان مواد غذایی بی کیفیت و غیراستاندارد برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل اداره کل استاندارد ایلام از طرح نظارت و کنترل بر کیفیت کالاهای اساسی مورد مصرف خانوار در ایلام خبر داد و گفت: با توزیع و عرضه کنندگان کالاها و مواد غذایی بی کیفیت و غیراستاندارد در ماه مبارک رمضان به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد مددی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طرح ضربتی نظارت ویژه بر کالاهای مواد غذایی و بازرسی و کنترل مراکز عرضه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان ایلام آغاز شده است.

وی با اعلام این مطلب اظهار داشت: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، طرح نظارت و بازرسی مراکز صنفی و قنادی ها و کالاهای مواد غذایی از جمله ماست، شیر، فرآورده های لبنی، و جعبه های مقوایی، به مناسبت ماه مبارک رمضان، در استان ایلام آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

مددی اعلام کرد: در این طرح با تولید و فروش هرگونه کالای غیر استاندارد و بی کیفیت که سلامت مردم را به خطر اندازد و نیز واحدهای تولیدی و صنفی که اقدام به کم فروشی نمایند، از طریق مراجع قضایی برخورد قانونی خواهد شد و از شهروندان عزیز ایلامی تقاضا می شود در هنگام خرید کالا، ضمن توجه به نشان استاندارد، به تاریخ تولید و انقضا، و نیز وزن ذکر شده بر روی بسته بندی توجه نمایند.

وی افزود: در این طرح، بازرسان استاندارد از کالاهای پرمصرف و اساسی خانوار در سطح مراکز عرضه استان، بازرسی و نمونه برداری به عمل می آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز