خبرگزاری کار ایران

روند پیشبرد پروژه شهر بین المللی سلامت شیراز پایش شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۹۷

اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در محل احداث پروژه شهر بین المللی سلامت شیراز، راهکارهای سرعت بخشیدن به روند توسعه این پروژه را ارزیابی کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید طی نشستی با مدیرعامل شرکت شهر بین المللی سلامت شیراز، اصل برنامه ‌ریزی را گامی مهم در پیشبرد موفق اقدامات سلامت محور عنوان کرد و از دست اندرکاران این پروژه خواست تا توجه به مسایل فنی و کارشناسی، در اولویت برنامه ها قرار گیرد. 

سید وحید حسینی با اشاره به نقش تاثیرگذار اساتید و پزشکان برجسته شیراز در آموزش و درمان کشور؛ تلاش برای توسعه و تجمیع خدمات سلامت محور، در کنار توجه به گردشگری سلامت در فارس را بسیار ارزشمند خواند و گفت: بی شک، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه سلامت، موجب اشتغال آفرینی، سهولت دسترسی مردم به خدمات با کیفیت و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی همچنین راه اندازی این پروژه را علاوه بر توسعه خدمات سلامت محور، گامی در راستای توسعه  علمی در حوزه سلامت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهر بین المللی سلامت شیراز نیز در این نشست به معرفی بخش‌های در حال ساخت و پیگیری این پروژه و آخرین وضعیت عمرانی آن پرداخت.

هادی منصوری با بیان اینکه این پروژه با مساحت نزدیک به هزار هکتار در هشت کیلومتری شیراز واقع شده است، گفت: این پروژه بزرگترین مرکز سلامت غرب آسیا محسوب شده و برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود.

وی از جمله مزیت‌های ویژه شهر سلامت شیراز را ایجاد و تجمیع مراکز فوق تخصصی درمانی؛ ارایه خدمات درمانی، گردشگری، سلامت محور، مراقبتی، تفریحی، ورزشی و فرهنگی عنوان کرد.

منصوری در این نشست ضمن بیان توضیحاتی پیرامون آغاز عملیات اجرایی این طرح و فرآیند آغاز ساخت پروژه‌های عمرانی فاز یک طرح جامع شهر سلامت افزود: این طرح با کاربری در بخش‌های مسکونی، تجاری، درمانی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی، رفاهی، تفریحی، گردشگری و تفرجگاهی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز