خبرگزاری کار ایران

بازسازی خانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۷۴۸

بازسازی خانه  فرآیندی است که طی آن ، بخش هایی از خانه که با گذر زمان دچار فرسودگی شده است را دوباره تعمیر و نوسازی می نمایند . در بازسازی خانه تنها بخش هایی که دچار نقص و پوسیدگی شده مورد تعمیر قرار  می گیرند و این تفاوت بازسازی خانه با نوسازی و می باشد . در نوسازی خانه کاملا تخریب شده و از ابتدا بنا می گردد . هزینه‌ی بنای مجدد بسیار بیشتر می باشد. به همین دلیل است که بازسازی خانه ضمن اینکه مشکل خانه ی شما را رفع می کند ، هزینه‌ی کمتری نیز دارد، به همین علت است که طرفداران بازسازی خانه بسیار بیشتر می باشد. بازسازی خانه نیازمند بررسی دقیق خانه، براورد میزان تغییرات، انتخاب سبک بازسازی و مشخص نمودن قسمت های مورد نظر و میزان تغیرات، تهیه نقشه‌ی اولیه، براورد میزان هزینه و بودجه ی مورد نیاز، انتخاب پیمانکار و مشورت با متخصصین می باشد . برای اینکه بعد از بازسازی بهترین نتیجه را بگیرید ، باید از ابتدا نهایت دقت را داشته و طبق برنامه پیش بروید .

هزینه ی بازسازی خانه

مهم ترین مسئله در بحث بازسازی خانه ، هزینه ی بازسازی خانه است . شما باید در ابتدا میزان بودجه ی خود را مشخص کرده و بر اساس آن برنامه ریزی نمایید . میزان بودجه ی شما میزان تغیرات ، مواد و متریال مورد استفاده ، نوع و سبک بازسازی و در واقع همه چیز را می تواند تحت تاثیر خود قرار دهد . عمده هزینه های بازسازی خانه شامل هزینه مواد و مصالح ، هزینه ی کار گران و پیمانکاران ، متخصصین و کارشناسان و ... می باشد . همانطور که گفتیم عوامل مختلفی بر میزان هزینه ی تعمیرات تاثیر دارد . این عوامل عبارتند از :

  • هزینه ی مصالح و مواد مورد نیاز
  • کیفیت و مقدار مصالح مورد نیاز
  • متراژ خانه ی مورد بازسازی
  • میزان دستمزد کارشناسان ، پیمانکاران ، متخصصین و کارگران
  • سبک و مدل انتخابی برای بازسازی
  • میزان فرسودگی و استهلاک بنا
  • میزان تغیرات و بازسازی

همه ی این عوامل می تواند میزان هزینه ی بازسازی خانه در اصفهان شما را تحت تاثیر قرار داده و کاهش یا افزایش دهند . پس باید پیش از اقدام به بازسازی تمامی این موارد را با دقت بررسی کرده ، میزان هزینه را بسنجید و بر اساس آن اقدام نمایید . برای این کار حتما با یک متخصص صحبت کرده و در خواست راهنمایی و مشاوره نمایید .

بازسازی خانه
بازسازی خانه ، دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی ، ظاهر و سیمای خانه ی شما را نشان می دهد . اگر شما قصد بازسازی دکوراسیون داخلی منزل خورد را داشته باشید ، می توان گفت شاهد تغیرات عظیمی در خانه ی خود پس از بازسازی خواهید بود . البته کاملا بستگی به میزان تغیرات اعمال شده از طرف شما خواهد داشت . منظور از بازسازی دکوراسیون داخلی ، بازسازی رنگ و ترکیب ، نور پردازی ، نحوه و تناسب قرار گرفتن عناصر مختلف کنار یکدیگر و ... دارد . انجام بازسازی داخلی نیاز به تخصص و آشنایی با اصول دکوراسیون داخلی دارد به همین علت بهتر این است که این کار را به متخصصین این حوزه بسپارید . سبک و مدل دکوراسیون را انتخاب نمایید و نظرات خود را به کارشناس اعلام نمایید و از ایشان راهنمایی گرفته و طبق ان عمل کنید . تا در پایان نتیجه ی رضایت بخشی داشته باشید .

بازسازی خانه ، اتاق خواب

اتاق خوای های قدیمی بسیار ساده بوده و اکثرا استفاده ی بهینه ای از فضای آن نشده است . طبیعی است که افراد اقدام به بازسازی این قسمت نمایند . اولین اقدام در این مورد این است که می توانید رنگ دیوار های اتاق خواب خود را تغییر دهید . همچنین می توانید برای بازسازی خانه اصفهان از انواع کاغذ دیواری و دیوار پوش ها استفاده نمایید . اضافه کردن کمد دیواری ، میز تحریر و ... نیز می تواند بخش از برنامه ی بازسازی شما باشد . استفاده از سقف کاذب یا کناف ، نور پردازی ، و سرامیک یا کفپوش این قسمت هم می تواند به شما کمک کند تا بازسازی بهتری داشته باشید . این کار باعث می شود بیشترین استفاده را از فضای اتاق داشته باشید . حتی می توانید از این قسمت برای اتاق کار هم استفاده کنید و فضا را به گونه ای طراحی نمایید که امکان استفاده ی دو منظوره از اتاق وجود داشته باشد .

بازسازی خانه ، آشپزخانه

بازسازی خانه

آشپزخانه مهم ترین قسمت خانه است . این قسمت کاربردی ترین قسمت خانه و پر رفت آمد ترین بخش خانه بوده و به همین علت بازسازی این بخش بسیار اهمیت دارد . شما می توانید در صورتی که آشپزخانه ی قدیمی داشته آن را تبدیل به آپن نمایید و آشپزخانه ی خود را به امکانات جدید تری مجهز نمایید . می توانید کاشی ها و سرامیک این بخش را تعویض نمایید و از دیگر انواع دیوار پوش و کف پوش ها استفاده کنید . تعویض کابینت های قدیمی که اکثرا فلزی بودند و با کابینت های ام دی اف می تواند ظاهر آشپزخانه ی شما را کاملا تغییر دهد . تعویض شیر آلات و تاسیسات آشپزخانه ، نور پردازی ، استفاده از کناف و سقف کاذب برای آشپزخانه و ... نیز می تواند بسیار مفید باشد .

بازسازی سایر قسمت های خانه

بازسازی نشیمن ، حمام و سرویس بهداشتی ، حیاط و بالکن ، سقف خانه ، کف خانه ، راه پله ها و راه رو ها و نمای بیرونی خانه و ... همه می تواند بخشی از بازسازی خانه باشند . این موارد کاملا به شرایط خانه ی شما ، تصمیم و هدف شما برای بازسازی ، میزان بودجه ی شما و ... بستگی دارد . و شما می توانید با توجه به سبک انتخابی برای بازسازی خانه بکی از این روش های را انتخاب نموده و خانه ی خود را بازسازی نمایید .

مراحل بازسازی خانه

مراحل بازسازی خانه عبارتند از :

  1. تصمیم گیری و انتخاب نوع و سبک بازسازی
  2. انتخاب گروه بازسازی مناسب ، کارشناس و پیمانکار ماهر و با تجربه
  3. بررسی موارد و تخمین میزانه هزینه و بودجه ی مورد نیاز
  4. تهیه ینقشه ی اولیه
  5. گرفتن مجوز های لازم و برنامه ریزی
  6. تخریب و انجام عملیات بازسازی
  7. بررسی پروژه و استاندارد های لازم ، تایید نهایی و پایان کار
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز