خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

سرانه‌های بهداشت و درمان البرز در دولت سیزدهم ارتقاء می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۱۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: ارتقاء سرانه های بهداشت و درمان در سطح استان از جمله وعده های دولت مردمی سیزدهم است که علاوه بر اختصاص اعتبارات مناسب به جد در دستور کار مسئولان بویژه نمایده عالی دولت در استان قرار دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، احمد افضلی در نشست پیگیری روند تکمیل پروژه های بیمارستانی استان که با حضور اعضا در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه کاره و گره گشایی از مشکلات چندین سالهای آنها هم اکنون با جدیت در حال پیگیری است بطوریکه هر هفته تمامی مشکلات مربوط به این حوزه بصورت مرتب و هفتگی از سوی استاندار البرز رصد و دستورات لازم برای گره گشایی از مشکلات آنها صادر می شود.

وی افزود: با توجه به عزم مسئولان در خصوص تکمیل و بهره برداری از پروژه های بیمارستانی استان و تداوم این روند امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم حدود یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به البرز اضافه شود. 

در این جلسه پیگیری موضوعات مربوط به تکمیل بیمارستان شهید سلیمانی در فردیس، بیمارستان سیدالشهدا در کرج، رفع مشکلات و‌ موانع بیمارستان کمالشهر بویژه ساماندهی وضعیت جوی آب، فاضلاب، برق،  بیمارستان های طالقان، کلینیک حصارک، خورشید و... تامین اعتبارات مربوط به بیمارستان آیت الله طالقانی، احداث لاین کندرو بیمارستان شهید مدنی از سوی شهرداری کرج مورد بحث و‌ بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز