خبرگزاری کار ایران

در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری؛

گردهمایی بزرگ سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مسکن البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۷۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از برگزاری اولین رویداد بزرگ سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مسکن البرز در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، احمد افضلی در نشست هم اندیشی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط استان در سالن جلسات معاونت عمران استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در راستای دستور استاندار البرز جهت جذب و مشارکت بخش خصوصی در تولید مسکن استان به‌ویژه پیشبرد اهداف نهضت ملی و تحقق ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور، گردهمایی بزرگ سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مسکن البرز در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: کارگروه‌های تخصصی در ۶ حوزه با عناوین؛ کارگروه تخصصی تعاون و اتاق بازرگانی، کارگروه شهرداری‌ها با حضور ثبت‌اسناد، نظام‌مهندسی و بافت فرسوده و بنیاد مسکن با محوریت فرصت‌های سرمایه‌گذاری مسکن و مباحث حول بازآفرینی شهری، کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن با دبیری راه و شهرسازی و با حضور بنیاد مسکن، شرکت‌های خدمات‌رسان شرکت عمران شهر جدید مهستان، کارگروه شورای هماهنگی بانک‌ها به ریاست بانک ملی و با حضور اقتصاد دارایی، سازمان مدیریت و تأمین اجتماعی، کارگروه بسته‌های پیشنهادی سازندگان، کارگروه علمی و پژوهشی با دبیری دانشگاه آزاد و عضویت دانشگاه خوارزمی، هنر، مجامع فعال پژوهشی عمرانی استان، تشکیل می شود.

در این نشست اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان دبیر سلسله رویدادهای نشست تعیین و سازمان نظام‌مهندسی استان نیز بعنوان دبیر  کارگروه‌های مرتبط با راه و شهرسازی معرفی شد.

در این اتاق فکر همچنین مقرر شد اداره تعاون استان در خصوص بسته تشویقی و خدمات تسهیل گری جهت ارائه به سرمایه‌گذاران خصوصی مسکن و بحث تعاونی‌ها در همکاری سه جانبه معاونت عمرانی، شهرداری و اداره تعاون، تشکیل جلسه و ارائه محتوا کند.

مقرر شد اعضای ثابت هیئت برگزاری طی احکامی از سوی معاونت امور عمرانی استانداری البرز پس از معرفی نماینده توسط دستگاه‌های مربوطه مشخص شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین بر ضرورت مشارکت کلیه شهرداری‌ها تأکید کرد و دستور داد تا هفته آینده شهرداری‌ها نسبت به ارائه بسته‌های تشویقی، برنامه‌ها و اراضی مستعد طرح نهضت ملی و کلیه بسته‌های انگیزشی قابل ارائه به بخش خصوصی اقدام کنند.

وی افزود: پنل تخصصی دانشگاه‌ها به دبیری دانشگاه آزاد نیز پیشنهادات اجرایی و مفید در پیشبرد تولید مسکن توسط بخش خصوصی را در کارگروه تخصصی خود به مشورت بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز