خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد؛

اثربخشی شاهراه ارتباطی کشور در توسعه استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۰۰۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از نقش ارتباطی استان به عنوان عاملی جهت دستیابی البرز به توسعه بیشتر در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... یاد کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مرتضی ولی پوری در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری استان البرز ضمن تبریک و قدردانی از فعالان این عرصه، گفت: فعالان حوزه حمل و نقل و راهداری با خدمت صادقانه به عموم مردم مایه عزت، سربلندی و افتخار کشور هستند و این موضوع نیز در اتفاقات ناگواری همچون سیل اخیر، اغتشاشات، شرایط بحرانی آب و هوایی و ... مشهود است. 

وی با اشاره به اینکه رانندگان، راهداران و شرکت های حمل و نقل در سخت ترین شرایط نیز پای کار هستند،  ادامه داد: حوزه حمل و نقل به عنوان یک محرک در توسعه کشور به شمار می رود که اثربخشی بسیاری در توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... دارد. 

وی با اشاره به اینکه راه های استان البرز شاهراه ارتباطی بین  ١٤ استان کشور است، افزود: البرز به عنوان شاهراه ترانزیتی کشور در حوزه های حمل بار، جابجایی مسافر، گردشگری و ... پل ارتباطی مهمی بین شرق- غرب و شمال - جنوب است که خوشبختانه در دولت سیزدهم نیز اعتبارات و تصمیمات مثبتی جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز