خبرگزاری کار ایران

چهارمین رویداد ملى عصر امید افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۱۲۷

سرپرست معاونت امور اقتصادى استاندارى البرز از محل نمایشگاهِ چهارمین رویداد ملى عصر امید بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله افضلى سرپرست معاونت امور اقتصادى استاندارى البرز، امروز ضمن حضور در آیین افتتاحیه و بازدید از روند برگزارى چهارمین رویداد ملى عصر امید به میزبانى شهرستان کرج بر تاثیرگذارى این رویداد در حوزه تخصصى هوش مصنوعى و اینترنت تاکید کرد و اظهار داشت: میزبانى کرج از این رویداد مى‌تواند نقطه عطفى در عرصه علمى و فناورى در حوزه تخصصى مذکور باشد.

حسین کلانتری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز نیز در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: این رویداد در قالب ۱۵ کمیته‌ تخصصی و ۲۰۰ غرفه تخصصی در حوزه هوش مصنوعی آغاز بکار کرد. در این رویداد ۳۸۵ چکیده مقاله دریافت شد که از این تعداد ۲۸۰ مقاله اصلی دریافت شد. از مجموع مقاله های اصلی ۴۰ مقاله در هشت بخش طی ۲ روز در این رویداد ارائه می‌شود.

وی به برگزاری ۲۴ نشست تخصصی در این رویداد ملی اشاره کرد و گفت: در حاشیه رویداد و نمایشگاه هوش مصنوعی، چندین کارگاه آموزشی و ۲ نشست بین المللی پیش بینی شده است.

کلانتری ادامه داد: شرکت‌هایی که در این همایش علمی شرکت کرده اند می‌توانند با بخش‌های مختلف استان البرز، همچون صنایع ارتباط برقرار کنند.

چهارمین رویداد ملى عصر امید در قالب نمایشگاه تخصصى با بیش از ٢٠٠ غرفه نسبت به ارائه طرح‌هاى فناورانه افراد نخبه و موسسات متعدد در قالب "چالش فناورى" از ٢٤ الى ٢٥ مهرماه در محل دانشگاه آزاد اسلامى واحد کرج، مى پردازد.

این رویداد با همکاری استانداری، شهرداری‌ها و فرماندارهای استان البرز با حضور فعالان این حوزه از ۲۵ استان کشور آغاز شد.

از ٢٠٠ غرفه نمایشگاه هوش مصنوعی، تعداد ۱۱۰ غرفه مربوط به واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بوده و سایر غرفه ها مربوط به دیگر مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز