خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

مکان آلوده با علایم بیماری تب برفکی با قید فوریت معدوم شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۴۱۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانى درخصوص علائم بیمارى تب برفکی، گفت: در صورت مشاهده هرگونه علایم بیماری با قید فوریت اقدامات لازم در خصوص توقف انتشار و معدوم کردن مکان آلوده به عمل آید.

به گزارش ایلنا از البرز، مرتضی ولی پوری، چهارشنبه 20 دی 1402 در جلسه ای که به منظور پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری تب برفکی با حضور مسئولان دستگاه های مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: تمام دستگاه های ذیربط به منظور جلوگیری از این بیماری موظف هستند طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور اقدام کنند. 

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه علایم بیماری با قید فوریت اقدامات لازم در خصوص توقف انتشار و معدوم کردن مکان آلوده به عمل آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همچنین با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانى درخصوص علائم بیمارى، بیان کرد: اقدامات بهداشتی - قرنطینه ای، مراقبت، امنیت زیستی و واکسیناسیون دام توسط اداره کل دامپزشکی از مهم ترین موضوعاتی است که انتظار مى رود رسانه ها و به ویژه صداوسیما در انعکاس اهمیت آنها اقدام کنند.

وى همچنین تاکید کرد: با هدف حفظ امنیت و پیشگیری از انتقال بیماری دام نیروی انتظامی شهرستان ها نسبت به توقیف و اقدامات قانونی دام های بدون گواهی دامپزشکی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز