خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

صدور اسناد رهنی پروژه های نهضت ملی مسکن تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۷۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر تسریع در صدور اسناد رهنی پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت های مختلف استان بویژه شهر جدید مهستان تاکید کرد و گفت که راه اندازی نمایندگی ثبت اسناد در شهر جدید مهستان، ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، احمد افضلی در کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان که با حضور مدیران کل مرتبط استانی و معاونین بانک مسکن استان در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد بر تسریع در صدور اسناد رهنی پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت های مختلف استان بویژه شهر جدید مهستان تاکید کرد و اظهار کرد: پیشبرد اهداف و برنامه های نهضت ملی مسکن در البرز بویژه در شهر جدید مهستان که به عنوان یکی از سایت های اصلی این پروه در طرح ملی مدنظر است، از اهمیت ویژه ای برخوردار است در این راستا ضمن تقدیر از همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد استان انتظار می رود نسبت به تسریع در صدور اسناد رهنی منطقه به عنوان یکی از محوری ترین امور مربوط به طرح، اقدام لازم صورت پذیرد.

افضلی افزود: ایجاد نمایندگی ثبت اسناد و املاک در شهر جدید مهستان بعنوان یکی از سایت های مهم احداث مسکن ملی در سطح استان و همچنین انجام امورات اداری شهروندان که در آینده ای نزدیک جمعیت بالایی را در خود جای خواهد داد، اهمیت ویژه ای دارد که امید می رود با همکاری مسئولان شهر جدید مهستان و اداره کل ثبت اسناد شاهد راه اندازی نمایندگی این اداره در منطقه باشیم.

افضلی افزود: بر اساس تاکید استاندار البرز علاوه بر تعهدات استان در حوزه مسکن ملی، تکمیل پروژه های مسکن مهر استان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید در آینده ای به نتایج  مطلوب دست یافته و تحویل متقاضیان شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری بانک مسکن استان در ارائه تسهیلات مورد نیاز در اجرای طرح ملی نهضت مسکن خواستار همکاری سایر بانک های عامل استان در این پروژه شد و گفت: سهمیه استان البرز در اجرای طرح ملی نهضت مسکن،۹۸  هزار و ۸۵۸ واحد است که خوشبختانه با ورود عملیاتی استاندار البرز به نتایج خوبی دست یافته است. در این راستا از تمامی بانک های استان اعم از دولتی و خصوصی انتظار می رود در کنار بانک مسکن استان، یاریگر مسئولان در اعطای تسهیلات مورد نیاز به شهروندان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز