خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت؛

آغاز عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان کشور در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۴۰

عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان کشور روز دوشنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به صورت نمادین در روستای هادی آباد از توابع شهرستان قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این مراسم که همزمان با سومین روز از هفته دولت انجام شد، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، فاطمه محمدبیگی و لطف الله سیاهکالی مرادی نمایندگان قزوین، البرز و آبیک، روح الله عباسپور نماینده شهرستان بوئین زهرا، رجب رحمانی نماینده شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در این مراسم گفت:ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد و محروم فاقد مسکن مناسب از محل اعتبارات بانکی در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون برای مددجویان کمیته امداد با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و بازسازی سه هزار و ۲۴۰ واحد احداث شده است.

علی اصغر گونجی افزود:همچنین برای مددجویان بهزیستی نیز با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی ۷۰۰ واحد احداث گردیده است.

این مسئول افزود: همچنین حدود ۴۲۴ واحد برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از کمک‌های بلاعوض در قالب تفاهم نامه دومعلول و سایر احداث شده و برنامه ریزی‌های بعدی برای رفع نیازهای مددجویان این بخش در حال اجرا است.

 معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه به صورت نمادین کلید ۴۸ هزارمین واحد مسکونی مقاوم و بازسازی شده روستایی استان قزوین را در روستای هادی آباد به مالکان آنها تحویل داد.

این واحدها در ۲ طبقه با مساحت ۲۰۸ متر مربع شامل طبقه همکف ۸۸ متر و طبقه اول ۱۲۰ متر مربع از محل اعتبارات تسهیلات بازسازی سیل ۹۸ و آورده متقاضیان احداث شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز