خبرگزاری کار ایران

طی احکام جداگانه ای از سوی روزبهان؛

معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، مدیرکل حوزه ریاست و مدیر مجتمع بندری کاسپین منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۰۷۳

طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، مدیرکل حوزه ریاست و مدیر مجتمع بندری کاسپین منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، محمد ولی روزبهان، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، در راستای بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های نیروی انسانی سازمانی و استانی، در احکام جداگانه‌ای معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، مدیرکل حوزه ریاست و مدیر مجتمع بندری کاسپین را منصوب کرد.

براین اساس سید حجت مهدوی سعیدی از مدیران سابق فرهنگی استان گیلان از سوی مدیرعامل سازمان به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی،گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد و مجید فاتحی که پیش از این در این سمت مشغول به خدمت بود به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست سازمان انتخاب شد.

از سوی دیگر افشین عزیزی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر مجتمع بندری کاسپین منصوب شد و از خدمات  سید مهدی کسایی مدیر پیشین این مجتمع بندری نیز قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است سید حجت مهدوی سعیدی پیش از این مشاور فرهنگی معاون رئیس جمهور و رئیس کمیته توسعه و فرهنگ سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، رئیس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز