خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی فارس خبر داد:

توزیع بسته‌های معیشتی ویژه مددجویان بهزیستی فارس

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۰۰۹

مدیرکل بهزیستی فارس گفت:در راستای اجرای پویش کمک مومنانه، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ٣٤ هزار بسته معیشتی به ارزش ٦ میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان توسط این مجموعه در استان بین مددجویان تحت پوشش و اقشار نیازمند توزیع شده است.

به گزارش ایلنا سیدمحمدصادق کشفی‌نژاد در آیین توزیع بسته‌های معیشتی بهزیستی استان فارس، گفت: اگرچه پویش کمک مومنانه در سطح ملی تشکیل شده اما در فارس شاهد یک همدلی مضاعف در قالب ستاد همدلی مومنانه هستیم.

او با بیان اینکه این ستاد از پشتوانه مردمی با سازمان دهی مناسب و الگوی واحد برای خدمت رسانی به اقشاری که باید مورد توجه قرار گیرند، برخوردار است، افزود: در قالب این ستاد، موسسات خیریه و مردمی که با نهادهایی مانند بهزیستی، کمیته امداد و ...کار می‌کنند، بضاعت خود را با گروه هدف سازمان متبوع به اشتراک می‌گذارند.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه تاکنون حدود ٣٤ هزار بسته معیشتی در فارس توسط این سازمان و شرکای اجتماعی(٣٠٠ خیریه) توزیع شده است، عنوان کرد: توزیع سه هزار بسته معیشتی که امروز در دستور کار قرار گرفته نیز به همت دو موسسه خیریه حجت ابن الحسن و شهر راز تحت پوشش این سازمان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز