خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان؛

خبرنگاران لرستانی می‌تواند از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۲۲

هریک از خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به اداره کل ارشاد لرستان با دریافت معرفی نامه نسبت به تشکیل پرونده بیمه خود اقدام کنند و از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شوند.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان, با اشاره به بیمه خبرنگاران عنوان کرد: هریک از خبرنگاران می توانند با مراجعه به اداره کل ارشاد لرستان با دریافت معرفی نامه نسبت به تشکیل پرونده بیمه خود اقدام کنند و از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از، شهناز حمزه لوئی درجمع خبرنگاران در خرم‌آباد، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی لرستان در راستای خدمت رسانی بهبیمه شدگان تحت پوشش خود اقدام به ارائه خدماتی کرده است که از جمله این خدمات می توان به پرداخت اینترنتی حق بیمه کاربران بیمه اشاره کرد که در این صورت نیاز به مراجعه حضوری آن ها نیست.
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: تأمین اجتماعی لرستان از کارگاه های بیمه پرداز حدود ۱۲۰۰ میلیارد ریال طلب دارد که در صورتی که این بدهی خود را پرداخت نکنند از ادامه همکاری با آن ها خود داری می کنیم.
وی افزود: کاربران بیمه‌ای تأمین اجتماعی لرستان از طریق کارت می‌توانند نسبت به ارائه لیست بیمه کارگاه های خود اقدام کنند و در صورت نیاز به لصلاحات نیز به صورت ارتباط غیر مستقیم اقدام کنند.
حمزه لوئی تصریح کرد: سامانه متمرکز خدمات بین شعب برای صدور دفترچه بیمه در لرستان راه اندازی شده است که این کار در راستای ارائه خدمات و تسهیلات در کار جامعه هدف است.
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان بیان کرد: گستردگی طیف بیمه پردازی در لرستان یک مشکل عمده محسوب می شود که نتیجه آن متوجه منابع تأمین اجتماعی می شود.
وی اظهار کرد: متأسفانه برخی از شهر داری ها نسبت به تأمین اجتماعی بدهی های قابل توجهی دارند که این ادارات باید نسبت به پرداخت حق بیمه خود اقدام کنند زیرا در صورت ادامه این روند نسبت به همکاری بت آن ها معذور هستیم.
حمزه لوئی افزود: تأمین اجتماعی لرستان حدود ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از کارگاه های بیمه گر طلب دارد که در صورت عدم پرداخت بدهی خود همکاری خود را با این کارگاه ها قطع می کند.
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان بیان کرد: برخی از افراد واجد شرایط بیمه شدن از طریق کمیته امداد و بهزیستی برای بیمه شدن به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده اند که این افراد حدود ۴ هزار و ۴۹۸ نفر زن سرپرست خلنوار کمیته امداد، ۱ هزار و ۳۶۵ نفر زن سرپرست خانوار بهزیستی و بیش از هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است که تعویض دفترچه های آنان به کارت درمان توسط خود سازمان ها بوده است و آن ها را در مراکز درمانی خود پذیرش می کنند اما برای پرداخت حق بیمه و شرایط بازنشستگی مانند سایر بیمه شدگان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز