خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

ایجاد مرکز ماده ۱۶ قزوین در کمترین زمان باید اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۴۲۷

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: ایجاد مرکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر برای استان یک ضرورت است که باید در کمترین زمان اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، با بیان اینکه شخص معتاد امنیت روحی و روانی جامعه را به مخاطره می اندازد، افزود: مرکز ماده ۱۶ در واقع مجتمع درمانی، آموزشی، پرورشی و فرهنگی است و همه دستگاه ها باید در این مرکز متناسب با خدماتی که ارائه می دهند، حضور فعال داشته و ایفای نقش کنند.

قاسمی ادامه داد: باید برای دوران بعد از خروج معتادان از این مرکز نیز برنامه داشته باشیم، در غیر اینصورت فرد مجددا به اعتیاد گرایش پیدا کرده و در دام بلای خانمانسوز گرفتار می شود.

وی یادآورشد: دادستان کل کشور در نشست ویدئو کنفرانسی با دادستان مراکز استان ها و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تاکید داشتند که تمامی دستگاه ها باید در زمینه مبارزه ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به این که مبارزه با مواد مخدر نیازمند اقدامات هماهنگ است، یادآور شد:  چنانچه دستگاهی در بحث مبارزه با مواد مخدر وظیفه خود را انجام ندهد و مصوبات مربوط به خود را اجرایی نکند، در دستگاه قضایی به دلیل ترک فعل پرونده قضایی تشکیل شده و باید پاسخگو باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز