خبرگزاری کار ایران

تدوین مولفه هایی برای جذب سرمایه‌گذاری در پروژه های تولیدی/ ازحضور شرکت های دانش بنیان تولیدی در بنادر استان استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۰۱

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان یکی از مولفه‏ های تحقق شعار جهش تولید را ایجاد سازکار و بستر سازی مناسب در بنادر برای جلب، جذب و تعمیم سرمایه گذاری در پروژه های تولیدی و تسهیل در فرآیند صادرات عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،الله مراد عفیفی‌پور گفت: چشم‌اندازهای توسعه‌ای از حیث سرمایه‌گذاری در بنادر استان و بویژه بندرشهید رجایی با هدف تقویت و تعمیق زنجیره تولید و براساس چشم اندازها و مصوبات ابلاغی هدف گذاری خواهد شد.

وی ترسیم مولفه‌ها و تدوین ساز و کارهایی با هدف اجرای دقیق رویه ابلاغی مبتنی بر جهش تولید را از مهم‌ترین اقدامات و اهداف کاری در بنادر استان در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تمرکز و حمایت از سرمایه گذاری ها با هدف ایجاد فعالیت های تولیدی و ارزش افزوده در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، توسعه زیر ساخت ها در پسکرانه بنادر براساس نیازهای متقاضیان امر تولید، اتخاذ سیاست های متوازن حمایتی از فعالیت های تولیدی همچنین استقبال و ایجاد فرصت برای حضور شرکت های دانش بنیان تولیدی در بنادر استان را مهمترین رویکردهای کاری در سال جاری برشمرد.

 این مقام مسئول با تاکید بر افزایش فعالیت های تولیدی درسال جدید با بهره گیری از دانش و فن‌آوری روز آمد، براساس الزامات زیست محیطی،اضافه کرد: آنچه موجبات رقابت پذیری را فراهم کرده و بنادر ما را همگام با قافله پیشرفت به جلو مییبرد و به صرفه‌ جویی فراوان در زمان و هزینه‌ ها می انجامد بسط و گسترش سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی آن هم بارویکرد تولیدی است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی افزایش قدرت رقابت پذیری با دیگر بنادر دنیا را سرمایه گذاری، حضور پررنگ و تقویت بنگاه های تولیدی عنوان کرد و گفت: لازمه جهش تولید و توسعه اقتصادی حضور هدفمند شرکت های تولیدی و صنعتی در مناطق ویژه اقتصادی است.

به گفته عفیفی پور کم کردن فرایندها و تسهیل در امر صادرات محصولات تولیدی، گامی مهم درجهت تحقق برنامه های سال جهش تولید است و مجتمع بندری شهید رجایی تمام امکانات خود را جهت انجام این مهم بکارگرفته و تلاش می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز