خبرگزاری کار ایران

توزیع ۸۴۰ هزار لیتر محلول برای شهرداری های مناطق ده گانه تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۶۳۴

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گفت: برای جلوگیری از خطرات ناشی از بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته و ممانعت از یخ‌زدگی و لغزندگی معابر ۸۴۰ هزار لیتر محلول تهیه و به شهرداری‌های مناطق تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا اصغری درگفت وگو با ایلنا گفت : در راستای ایمن‌سازی خیابان‌ها و معابر ،سازمان مدیریت پسماند در ۲۴ ساعت گذشته برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی ناشی از بارش برف اقدام به تهیه و توزیع ۸۴۰ هزار لیتر محلول کرده و تعداد ۱۰ دستگاه کمپرسی و سه دستگاه برف روب نیز به صورت مداوم در حال فعالیت هستند.

وی درباره با پاکسازی پیاده‌رو‌ها و حواشی خیابان‌ها نیز افزود : پاکبانان وظیفه شناس سازمان به صورت جدی و مداوم تمامی پیاده رو‌ها و حواشی خیابان ها را تمیز می‌کنند تا شاهد هیچ‌گونه لغزندگی و بروز حادثه نشویم و شهروندان عزیز بتوانند با امنیت هرچه بیشتر کارهای روزانه خود را انجام دهند.

وی همچنین اظهار داشت : از تمامی شهروندان خواهشمندم برای امنیت هرچه بیشتر خود و برای آسان‌تر شدن انجام وظایف همکاران پاکبان در امر پاکسازی و محلول پاشی در مواقع غیر ضروری از تردد در معابر خودداری کنند تا بتوانیم با حداکثر سرعت وظیفه خدمات‌رسانی خود را به انجام برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز