خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۰ شیراز خبر داد:

احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در منطقه 10شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۸۹۵

شهردار منطقه 10 گفت: با توجه به سیاست‌های شهردار شیراز و شورای اسلامی دوره پنجم از اجرای پروژه های انسان محور ، اجرای عملیات پروژه احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در دستور کار منطقه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، احمدزاده تصریح کرد: این پروژه در 6 فاز و با طول حدود 20 کیلومتر است که در طول مسیر این پروژه مبلمان شهری، سرویس بهداشتی ، آبخوری، روشنایی کامل مسیر صورت پذیرفته است که می توان گفت این پروژه احداث پیاده راهی کامل در محور شمال غرب شیراز است.

احمدزاده خاطر نشان کرد : در حال حاضر فاز 5 این پروژه که در پارک وحدت به طول 2/2 کیلومتر است، اجرایی شده است و فاز اول آن از حدفاصل شهرک بزین تا خیابان هاتف واقع در ضلع جنوبی بلوار دکتر حسابی با اعتبار ریالی حدود 7 میلیارد ریال که با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال انجام است.

وی افزود: فاز دوم این پروژه حدفاصل پل جهاد تا کمربندی امام خمینی به طول 8/3کیلومتر از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد گردید و همچنین فازهای  3 و 4 نیز در سال 99 آغاز به کار خواهد کرد.

احمدزاده در ادامه گفت: فاز 6 این پروژه پس از تکمیل چپگرد صدرا از شهرک گلستان تا شهرک بزین به طول 2 کیلومتر عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز