خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعزیرات حکومتی استان:

متخلفان اقتصادی در قزوین ۲۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۶۰۰

از ابتدای امسال تاکنون، متخلفان اقتصادی در استان قزوین به پرداخت ۲۲۶ میلیارد و هشتصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی گفت: با بررسی پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی متخلفان اقتصادی در مجموع به پرداخت بیش از ۲۲۶ میلیارد و هشتصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: در ۹ ماه امسال ۵ هزار و ۵۹۷ پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۳۳۶ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۱۷۲ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

به گفته محمدی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به درج نکردن قیمت، گران فروشی، کم فروشی و عدم صدور و ارائه فاکتور مربوط است.

وی همچنین اعلام کرد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به ماینر، سوخت و دخانیات بود.

این مسئول با اشاره به استمرار گشت‌های مشترک سیار این اداره کل با دستگاه‌های نظارتی ذیربط درباره طرح یارانه‌ها، به هرگونه تخلف صنفی در حوزه صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی هشدار داد و گفت: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات در محکمه است و با توجه به شرایط حاضر در بحث نظارت‌ها ورود می‌کنیم و به شکایات با فوریت رسیدگی می‌شود.

محمدی خاطر نشان کرد: تسریع در زمان رسیدگی به شکایات مردم با تکیه برقانون و فارغ از همه نگاه‌ها و جریان‌ها، قاطعانه ادامه دارد و به این موضوع عمل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز