خبرگزاری کار ایران

تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در مهریز

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۳۴

رئیس دادگستری شهرستان مهریز گفت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی با رصد و تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه، پیشگیری از جرایم انتخاباتی را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی حدادزاده در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی بیان داشت: قطعا برگزاری انتخاباتی سالم و بدون تخلف خواست اصلی مسؤولین نظام و وظیفه ای خطیر است که باید به آن اهتمام داشت.

وی اظهار داشت: مسئولان برگزاری انتخابات حتماً باید اصل بی طرفی را رعایت کنند و از هرگونه اقدامات جانبدارانه بپرهیزند، چرا که سلامت انتخابات بسیار مهم است.

این مقام قضائی ابراز داشت: همدلی و تعامل میان مسئولان می‌تواند مقدمات برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم آورد.

وی رصد تحرکات انتخاباتی توسط مراجع نظارتی را خواستار شد و گفت: مراجع نظارتی و اطلاعاتی عنداللزوم هرگونه تخلف و جرائم مرتبط با انتخابات را گزارش نمایند. چرا که رسیدگی به موقع در هر یک از مراحل قبل ، حین و بعد از انتخابات باید در دستور کار باشد.

رئیس دادگستری شهرستان مهریز، برگزاری جلسه توجیهی برای فعالین در فضای مجازی و نشریات را خواستار شد و بیان داشت: باید علاوه بر فعالان رسانه ای ، نامزدهای انتخاباتی و مسئولین ستاد انتخاباتی نیز توجیه شده و نسبت به جرائم و تخلفات انتخاباتی اشراف داشته باشند.

وی تصریح کرد: شناسایی تخلفات و جرائم در انتخابات سابق در سطح حوزه قضائی و ریشه یابی و ارائه راهکارهای پیشگیرانه با هدف جلوگیری از تکرار مشکلات گذشته یکی از راهکار های ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز