خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات یزد خبر داد:

نام نویسی 79 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی/حضور 2 نفر از اصحاب رسانه در بین داوطلبان

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۰۴

دبیر ستاد انتخابات یزد از نام نویسی 79 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمهدی طلایی مقدم اظهار داشت: در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر ۴۰ نفر، در حوزه شهرستان مهریز که شامل بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه است ۱۵ نفر، حوزه انتخابیه اردکان ۶ نفر و حوزه تفت و میبد نیز ۱۰ نفر ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه 8 نفر نیز در این حوزه ها در حال ثبت نام هستند ادامه داد: امروز نیز دو نفر برای نام نویسی اقدام کرده اند و تا امروز نیز 4 نفر از بانوان برای حضور در انتخابات مجلس نام نویسی خود را نهایی کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با ارائه آمار روزانه نام نویسی در رقابت های انتخاباتی مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از ثبت نام ها در روزهای پایانی انجام می شود پیش بینی می شود روز جمعه و شنبه بیشترین مراجعه و ثبت نام را داشته باشیم.

با بیان اینکه از نمایندگان کنونی مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی فقط یک نفر ثبت نام کرده است خاطر نشان کرد: همچنین دو نفر از اصحاب رسانه نیز در این انتخابات نام نویسی نهایی داشته اند که از حوزه انتخابیه یزد بوده است.

طلایی مقدم همچنین بیشترین رده سنی داوطلبان را 36 تا 40 سال دانست و اظهار داشت: ۱۰ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ ،  ۱۸ نفر در رده سنی  ۳۶ تا ۴۰ ، ۱۴ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۴۵،  ۱۵ نفر در رده سنی ۴۶ تا ۵۰ ، ۱۰ نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ و سه نفر هم در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال ثبت نام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز