خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد؛

ادامه تلاش‌ها برای بازگرداندن تمامی ایستگاه‌های مترو اصفهان/ مترو از فردا آغاز به کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۹۷

شهردار اصفهان با اعلام اینکه پیش‌تر قراربود بازسازی ایستگاه های خسارت دیده مترو تا پایان هفته انجام و فعالیت مترو از ایستگاه صفه تا قدس (عاشق آباد) از سرگرفته شود گفت: این اتفاق زودتر افتاد و از روز فردا مترو از اولین تا آخرین ایستگاه به شهروندان خدمات می دهد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت‌الله نوروزی با تبریک فرارسیدن آذرماه به عنوان ماه تولد اسطوره شهر اصفهان و اول آذر روز نکوداشت اصفهان اظهار کرد: اصفهان شهر زیبایی و هنر که اکنون به عنوان میراثی ارزشمند به ما رسیده است حاصل کوشش و تلاش پیشینیان هنرمند و خلاق این شهر بوده است که امروز همه ما وظیفه داریم آن را حفظ کرده و به درستی به آیندگان منتقل کنیم.  

وی ادامه داد: هرچه ما بر این میراث بیفزاییم نماد و نمود شخصیتی فرهنگی ما شهروندان است و امیدوارم همه شهروندان با وجود همه گوناگونی ها و تفاوت هایی که دارند، تفاوت‌ها را مانند گذشتگان در خدمت اعتلای این شهر قرار دهند و از دارایی های این شهر به خوبی پاسداری کنند. 

شهردار اصفهان تصریح کرد: اصفهان متعلق به همه شهروندان است و با وجود همه گوناگونی های قومیتی که وجود دارد این شهر متعلق به همه کسانی است که در آن زندگی می کنند.

وی افزود: در این برهه زمانی باید همه ما مانند گذشتگان در کنار یکدیگر این تکثر و تفاوت ها را در خدمت خلاقیت و نوآوری به کار بگیریم و به شکوه و جلال شهر بیفزاییم و خدمت رسانی به شهروندان را هر روز بهتر از روز قبل ارتقا ببخشیم.    

تلاش برای رفع نابرابری فضایی شهر

نوروزی با اشاره به اینکه در شهرداری اصفهان تمام ظرفیت ها را در خدمت شهروندان قرار خواهیم داد اظهار کرد: اگر امروز پروژه های شهر را در مناطق کمتر برخوردار در حال تکمیل می بینید ناشی از همین رویکرد است. توسعه این مناطق به طور جدی مورد توجه قرار گرفته تا خدمت بهتر به مردم صورت گیرد و توزیع عادلانه امکانات در همه شهر وجود داشته باشد.  

وی تصریح کرد:به‌رغم آسیب های زیادی که در روزهای گذشته به شهر وارد شد با تلاش همکارانم در شهرداری اصفهان اکنون خدمات رسانی به خوبی در حال انجام است و تعدادی از اتوبوس ها که متعلق به خود مردم بود آسیب دیده و برخی سوخته است اما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا سرویس دهی به مردم مختل نشود و اتوبوس های آسیب دیده با بازسازی به چرخه ناوگان اتوبوسرانی برگردد. 

شهردار اصفهان ادامه داد: مترو هم به دلیل آسیب دیدن چند ایستگاه با مشکل مواجه شده بود که بلافاصله بعد از اعتراض‌ها فعالیت خود را از میدان امام حسین(ع) تا صفه از سر گرفته و درکمتر از سه روز از ایستگاه صفه تا کاوه فعال شد. ایستگاه های آسیب دیده مترو مرمت شد و بجز ایستگاه علیخانی سرویس دهی در تمام ایستگاه ها برقرار است. 

وی تاکید کرد: پیش تر اعلام کرده بودیم که بازسازی ایستگاه های خسارت دیده مترو تا پایان هفته انجام و فعالیت مترو از ایستگاه صفه تا قدس(عاشق آباد) از سرگرفته خواهد شد، این اتفاق زودتر افتاد و از روز دوشنبه مترو از اولین تا آخرین ایستگاه به شهروندان خدمات می دهد، فقط ایستگاه علیخانی به دلیل خسارت شدید همچنان در دست بازسازی است و امکان سرویس‌دهی به مسافران نیست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز