خبرگزاری کار ایران

به منظور توسعه فرهنگ بشر دوستی صورت گرفت؛

امضاء تفاهم نامه هلال احمر و هیات دوچرخه سواری استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۰۹

جمعیت هلال احمر و هیئت دوچرخه سواری استان به منظور توسعه فرهنگ بشر دوستی و یاری رسانی به دیگران و اجرای برنامه‌های مشترک، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اعضای هیئت دوچرخه سواری استان ظهر دوشنبه در نشست مشترکی با مدیر عامل، معاون داوطلبان و معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین تفاهم‌نامه همکاری ما بین جمعیت هلال احمر و هیات دوچرخه سواری استان را منعقد کردند.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، امضای این تفاهم نامه را با هدف توسعه فرهنگ بشر دوستی و یاری رسانی به دیگران دانست و اظهار داشت: تشویق جامعه بین المللی سایکل توریسم به سفر به ایران (داشتن حس امنیت درسفرها) ترویج توریسم، حمایت از ورزشکاران داخلی در این رشته و حفظ امنیت آنها در جاده های استان، توسعه ورزش و نشاط عمومی در سطح جامعه، ارتقای سطح کیفی و کمی ورزشکاران این رشته، ارتقاء بعد بین المللی این رشته در ایران و الگو پذیری سایر استان ها و ایجاد یک رشته مسیر امن سایکل توریستی در داخل کشور از اهداف دیگر انعقاد این تفاهم نامه است.

وی ادامه داد: در این تفاهم‌نامه اعضای هیئت دوچرخه سواری با نشان هلال احمر و با عنوان سفیران صلح و بشردوستی با هدف نمایش و تبلیغ مفاهیم انسانی و رفتارهای مهربانانه، تسکین دردهای بشری، برقراری روابط بر اساس احترام به انسانها، صلح پایدار در میان همه ملل جهان و سلامت و حفظ کرامت انسانها در مسابقات حضور خواهند داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان به استفاده موثرتر و بهتر از ظرفیت‌های دو طرف در زمینه توسعه و ترویج مفاهیم بشردوستانه و امور انسان دوستانه اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با توسعه ظرفیت ها و تعامل مشترک در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین بهره‌مندی از توانمندی های طرفین در زمان حوادث و مناسبت های مختلف پیش برویم.

در پایان این نشست اعضای هیئت دوچرخه سواری با تکمیل فرم عضویت، رسماً به عضویت خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان در آمدند و لباس پرافتخار جمعیت هلال احمر را بر تن نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز