خبرگزاری کار ایران

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

راه‌اندازی۶۱۱ کانون دانش آموزی هلال احمر درآینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۳۵

درسال آینده و با همکاری آموزش و پرورش و هلال احمر ۶۱۱ کانون دانش آموزی هلال احمر در استان اصفهان افتتاح می‌شود.

نخستین کانون دانش آموزی هلال احمر در اصفهان همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مسئولات آموزش و پرورش و هلال احمر استان در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان امین افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، درمراسم افتتاحیه اولین کانون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمرکه با حضور مسئولان برگزار شد؛ ناظم زاده رئیس ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهر اصفهان؛ با مفید دانستن طرح‌هایی همچون طرح ملی دادرس افزود: این آموزشها می‌تواند خانواده‌ها را در برابر حوادثایمن سازد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ وجود کانون‌های دانش آموزی را قدم نهادن در جایگاهی با محوریت فعالیت‌های نوع دوستانه، بشر دوستانه و عام المنفعه دانست و ادامه داد: فعالیت‌های هلال احمر در کانون‌های دانش آموزی با دو موضوعیت امدادی و فرهنگی قابل اجراست که در مبحثامدادی مباحثی همچون طرح ملی دادرس و آموزش‌هایی با عناوین خود مراقبتی و خود امدادی و در مبحثفرهنگی فعالیت‌های بشردوستانه و اجتماعی با محوریت اخلاق و کرامت انسانی خواهد بود تا بواسطه این نوع فعالیت‌ها نیکی، ایثار و کمک به دیگران را به صورت نهادینه در سطح جامعه شاهد باشیم.

خانبازی، همچنین از همکاری آموزش و پرورش جهت افتتاح ۶۱۱ کانون دانش آموزی در سطح استان اصفهان خبر داد وافزود: وجود این کانون‌ها عاملی برای کاشت بذر نوع دوستی در مدارس و بسط آن در خانواده‌ها است.

گفتنی است قرائت سوگندنامه با موضوعیت کانون‌های دانش آموزی وقدم نهادن در مسیر فعالیت‌های عام المنفعه و بشر دوستانه و بازدید مسئولان از نمایشگاه‌های دایر شده از سوی دانش آموزان، پایان بخش این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز