خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در قزوین :

شرایط ما در دنیا به گونه‌ای است که جزو اخبار اول جهان هستیم/ قابلیت قزوین برای تبدیل شدن به پایگاه اقتصادی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۱۰

وزیر کشور ۸۲ درصد فرمانداران کشور را از وزارت کشور دانست و گفت: این کادر سازی نشان‌دهنده توان مدیریتی کشور به ویژه وزارت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در مراسم تودیع استاندار سابق قزوین و معارفه استاندار جدید این استان گفت : استاندار جدید قزوین از نیروهای وزارتخانه‌ای و فعال است که هم تجربه و هم ارتباطات خوبی دارد و امیدواریم با تقویت رضایتمندی مردم و تاکید بر اقتصاد مقاومتی و تقویت وحدت استان در کنار نیروهای جوان بتواند استان را اداره کند.

وی افزود:  در حال حاضر در شرایطی در دنیا هستیم که جزو اخبار اول جهان هستیم که این نشان از ارزش ایران و تاثیراتی است که بر تغییرات منطقه در عرصه بین‌المللی دارد.

وزیر کشور ادامه داد: خبرهای امروز جهان این است که چرا ایران از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای استفاده می‌کند و در تحولات منطقه‌ای نقش دارد که بیانگر نفوذ و تاثیرگذاری ایران است که این امری بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط  کنونی با همه هجمه‌هایی که به کشور ما وارد می‌شد و متاسفانه بر اثر هجمه‌های  ناشی از تبلیغات غلط آمریکا،القائات منافقین و نفوذ صهیونیست‌ها و دلارهای برخی کشورهای منطقه، انقلاب اسلامی با مدیریت هوشمندانه و مدبرانه رهبری در مسیر خود حرکت می‌کند و ذره‌ای در این حوزه نباید تزلزل و شک داشته باشیم.

باید قدردان مردم باشیم

این مقام مسئول اذعان کرد: همه حوادثی که در این  ۴۰ سال بر کشور وارد شده می‌توانست کشور را ساقط کند که به واسطه ولایت فقیه ما استوار بودیم؛ این مردم هستند که مبتنی بر اعتقادات و اعتقاد به ولی فقیه، توانستند استقامت کرده و پیروز شوند.

وزیر کشور افزود: به عنوان کارگزار نظام در تمام حوزه و در تمام کسوت‌ها که مسئولیت رسمی و غیررسمی داریم باید قدردان این مردم باشیم و خود را خدمتگذار مردم بدانیم؛ آنچه به عنوان هیئت حاکمه از آن نام می‌بریم، مولود اراده مردم است که تجلی یافته‌ و هیئت حاکمه‌ای که مقبولیت و مشروعیت دارد و مبتنی بر نظر مردم شکل گرفته  را هیئت حاکمه دولت می‌نامیم.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: شکل‌گیری دولت، رهبری، قوه قضاییه تجلی اراده مردم است و قدردانی ما زمانی نمایان می‌شود که دولت را کارآمد کنیم و بتوانیم موجب رضایتمندی مردم شویم و کارآمدی قوی مجلس، قوه قضائیه، دستگاه اجرایی قوی می‌تواند کارآیی را بالا برده و رضایتمندی را بیشتر کند.

وی مطرح کرد: استان قزوین سرشار از ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و امکانات است و همان بس که بگوییم قزوین دارای مشاهیر بزرگ و مردم انقلابی و مومن است و این استان به عنوان یک هسته مقاومت و یک حوزه در مقابل دشمنان نقش بسزایی دارد.

این مقام مسئول افزود: زاهدی استاندار سابق قزوین از نیروهای صدیق و فعال و باانگیزه و باوفا بودند که در هر سمتی در استان‌های دیگر نیز بسیار موفق بودند.

وزیر کشور ادامه داد: دشمنان درصدد هستند در داخل ایران انشقاق و تفرقه‌افکنی ایجاد کنند و تمام تفکرشان بر این است که کشور را دچار تفرقه کنند و وظیفه ما ایجاد وحدت است.

رحمانی‌فضلی مطرح کرد: در مدیریت‌های نابلد و کم‌توان نتوانستیم امور را  آن طور که باید پیش ببریم  باید بتوانیم هر استان را تبدیل به یک پایگاه اقتصادی کنیم و  قزوین تمام ظرفیت‌های این امر را دارد به گونه‌ای که می‌تواند معین یک یا دو استان دیگر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز