خبرگزاری کار ایران

به دلیل عدم حل مشکلات صنفی انجام شد ؛

تجمع کارگران کنتور سازی قزوین برای دومین روز متوالی/ شعار کارگران : زندگی کارگر روی هواست امروز+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۸۰۶

بار دیگر جمعی از کارگران شرکت کنتورسازی شهرصنعتی البرز استان قزوین به همراه خانواده های خود مقابل استانداری تجمع کرده و خواستار پیگیری مطالبات خود از سوی مسئولان برای چندمین بار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این تجمع در ادامه اعتراضات روز گذشته برخی از کارگران شرکت کنتورسازی شهر صنعتی البرز استان قزوین برای دریافت حقوق معوقه 25 ماهه و سنوات شان است که این بار هم در مقابل استانداری قزوین جمع شده اند. 

به گفته یکی از کارگران هیچ یک از مسئولان استان قزوین پاسخگوی درخواست آنان نبوده و حتی به آنان گفته شده که مشکل آنها باید از سوی مسئولان کشوری  رسیدگی ورفع شود و استانداری در این خصوص نمی تواند کاری انجام دهد.

صبح امروز - دوشنبه 11 شهریور ماه- کارگران این شرکت به همراه خانواده‌های خود مقابل استانداری قزوین تجمع کردند و از مسئولان تسریع در پیگری مطالبات خود را خواستار شدند. در این تجمع کارگران با نصب 2 بنر مقابل درب استانداری، شعار  « عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، زندگی کارگر روی هواست امروز» و «استانداری حمایت حمایت» سر داده‌اند.

 

 

حجم ویدیو: ۹.۱۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز