خبرگزاری کار ایران

مقابل ساختمان اداره کار انجام شد:

اعتراض کارگران «شیشه آبگینه» به تعویق ۴ ماه حقوق

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۳۰

«کارگران معترض با تجمع مقابل ساختمان اداره کار از مسئولان دولتی خواستند پی‌گیر معوقات مزدی‌شان در روز های پایانی سال باشند.»

حدود ۱۲۰ کارگر کارخانه شیشه آبگینه واقع در شهرک صنعتی البرز در استان قزوین، صبح امروز در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ ماه حقوق مقابل ساختمان اداره کار این شهرستان تجمع کردند.

منابع کارگری ایلنا در کارخانه شیشه آبگینه قزوین گزارش دادند؛ کارگران معترض با تجمع مقابل ساختمان اداره کار از مسئولان دولتی خواستند پی‌گیر معوقات مزدی‌شان در روز های پایانی سال باشند.

به گفته کارگران شیشه آبگینه، آنان علاوه بر ۴ ماه حقوق، خواستار دریافت حقوق اسفند ماه و عیدی و پاداش پایان سال طبق روال سالهای گذشته شدند.

کارگران می‌گویند هر سال کارفرما در روز‌های چهارم و پنجم اسفند ماه با محاسبه میانگین حقوق هر یک از کارگران، حقوق اسفند ماه آنان را به همراه عیدی و پاداش پایان سال پرداخت می‌کرد اما امسال در آستانه نوروز چهار ماه حقوق دریافت نکرده‌ایم.

بنا بر ادعای کارگران، همچنین نماینده کارفرما در آخرین تجمع کارگران که درتاریخ ۲۰ بهمن ماهدر نماز خانه کارخانه انجام شده بود وعده پرداخت همه مطالبات معوقه کارگران را حداکثر تا پایان ساعت اداری روز جاری(۵ اسفند ماه) داده بود که در این مورد نیز کارفرما بد قولی کرده است.

منابع خبری ایلنا در شیشه آبگینه همچنین در خصوص پرداخت نشدن سنوات خدمتی ۶۰ نفر از همکاران‌شان که در سال جاری بازنشسته شده‌اند می‌گویند: رقم سنوات هر یک از این کارگران ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است که طبعا پرداخت نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز