خبرگزاری کار ایران

نجفی در گفت‌وگو با ایلنا بیان کرد:

راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی قزوین در چند مرحله تا دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۳۵۳

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین گفت: تا دهه فجر امسال، در چندین مرحله خانه‌های ورزش روستایی در روستاهای استان قزوین راه‌اندازی شده و به تجهیزات ورزشی مجهز می‌شوند.

اکرم نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: تصویب تخصیص 27 صدم درصد از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش توسط نمایندگان مجلس از سال گذشته، موجب شده خانه‌های ورزش روستایی در روستاها توسعه یابد.

وی افزود: سال گذشته 103خانه ورزش روستایی در روستاهای استان قزوین راه‌اندازی شد که فضای فیزیکی و خانه ورزش که از فضاهای موجود و بلااستفاده روستاها است، توسط دهیاری‌ها تامین می‌شود و با تعمیر و مرمت جزئی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین ادامه داد: به همت اداره ورزش و جوانان و همچنین هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی تجهیزات خانه‌های ورزش به صورت رایگان در اختیار دهیاران قرار داده می‌شود.

نجفی اضافه کرد: خانه‌های ورزش روستایی تاثیر بسزایی در روحیه نشاط اجتماعی و سلامت اهالی روستاها به همراه دارد این در حالی است که امروز با توجه به حضور داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در قزوین، ارسال 25 خودروی حامل تجهیزات ورزشی به خانه‌های روستایی استان ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: از 25 خودروی حامل تجیهزات ورزشی 11 خودرو به شهرستان قزوین، 4 خودرو به تاکستان، 4 خودرو به آوج، 4 خودرو به بوئین‌زهرا و دو خودرو هم به شهرستان آبیک اعزام شده است.

این مسئول تصریح کرد: تا دهه فجر امسال، در چندین مرحله خانه‌های ورزش روستایی در روستاهای استان قزوین راه‌اندازی شده و به تجهیزات ورزشی مجهز می‌شوند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین  افزود: در صورت اعلام آمادگی راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در روستاها، دهیاران طی مکاتبه می‌توانند فضا را تعیین کنند تا توسط تیم کارشناسی بازدید انجام شود.

نجفی مطرح کرد: در صورت نیاز فضاهای روستاها به تجهیزات و مرمت، کارهای مقدماتی خانه ورزش روستایی توسط دهیاران انجام و در لیست قرار داده می‌شود تا تجهیزات به صورت رایگان در اختیار دهیاران قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز