خبرگزاری کار ایران

‍‍ مدیرکل دفتر امور روستایی قزوین:

نظارت در قراردادهای دهیاری ها و مسائل حقوقی آنها در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۷۱۳

قراردادهای دهیاری ها و مسائل حقوقی آنها به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف و ایجاد تبعات قضایی و اجتماعی مورد نظارت جدی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین روز چهارشنبه در جلسه بررسی قرارداد خدمات روستایی دهیاری‌های قشلاق و زیاران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک، گفت: عقد قراردادهای خدماتی و عمرانی از پیچیدگی های خاصی برخوردار است که در صورت نظارت نشدن و اعمال نکردن مسائل حقوقی می تواند تبعات جبران ناپذیری را برای دهیاریها داشته باشد.

اکرم نجفی گفت: یکی از اولویت های دفتر امور روستایی و شوراها بررسی انواع قراردادها و رفع مسائل و مشکلات آنها است که با جدیت مورد پیگیری و نظارت قرار می گیرد.

وی افزود: بر این اساس علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی، کارشناسان دفتر روستایی در دهیاری‌ها حضور مستمر یافته و با ارائه راهکار برای انجام اقدامات اصلاحی و رفع نواقص قراردادهای منعقد شده تلاش می کنند.

نجفی در ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین قراردادهای دهیاری‌ها مربوط به جمع آوری پسماند و نظافت معابر روستاهاست که با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست در سطح روستاها، بررسی دقیق و مدیریت اینگونه قراردادها در اولویت کاری قرار دارد.

حدود ۶۳۰ روستای استان قزوین دارای دهیار هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز