خبرگزاری کار ایران

فرخزاد در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

پیگیری مصوبه سفر معاون رئیس‌جمهور به قزوین/ رفع اشکالات زیست محیطی جاده رحیم‌آباد به کلاچای

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۱۶

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: در چهارم مهر ماه امسال مقرر شده جلسه‌ای در استان قزوین تشکیل شود و مصوبه‌ای که در سفر معاون رئیس‌جمهور در بازدید از جاده رحیم‌آباد به کلاچای به تصویب رسیده، مورد بررسی و کنترل قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر امروز خود به استان قزوین به همراه مسئولان سازمان محیط زیست کشور و استاندارن قزوین و گیلان و دیگر مسئولان مربوطه از وضعیت جاده در دست احداث رحیم‌آباد به کلاچای بازدید کرد.

در سفر معاون رئیس‌جمهور مقرر شد جاده رحیم‌آباد به کلاچای که به دلیل مشکلات زیست محیطی متوقف شده بود، تصمیم‌گیری لازم اتخاذ شود.

علی‌اوسط اکبری‌مقدم  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در حاشیه این سفر اظهار کرد: در استان گیلان، جاده دسترسی رحیم‌آباد تعریض و بهسازی شده و این جاده ارتقا یافته که همین امر موجب شده تا از میزان آسیب زیست محیطی کاسته شود.

به گزارش ایلنا، جاده قزوین به کلاچای، جاده جدیدی است که ایرادات محیط زیستی بر این جاده وارد شده است.

علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در حاشیه این سفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در این سفر مصوب شده اگر اعتباری در خصوص جاده رحیم‌آباد به کلاچای اختصاص یابد هیچ مانع زیست محیطی وجود نخواهد داشت که این اعتبار از سازمان برنامه و بودجه اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: اگر هم قرار باشد پروژه جدیدی خارج از محور موجود در مسیر رحیم‌آباد به کلاچای برای احداث در دستور کار قرار گیرد، به مدت یک ماه شرکت راهسازی و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی زیر نظر وزارت راه و شهرسازی مطالعات زیست محیطی را انجام خواهد داد.

این مسئول ادامه داد: پس از انجام مطالعات کامل پروژه جدید خارج از محور موجود مذکور، پروژه به سازمان حفاظت از محیط زیست کشور ارسال می‌شود تا به مدت یک ماه نظرات خود را در زمینه مسائل زیست محیطی اعلام کنند.

فرخزاد اضافه کرد: در چهارم مهر ماه امسال مقرر شده جلسه‌ای در استان قزوین تشکیل شود و مصوبه‌ای که توضیحات آن ارائه شد، مورد بررسی و کنترل قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز