خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی تفت خبر داد:

تکذیب وجود ملخ‌های مهاجر در شهرستان تفت/ پرهیز از شایعه پراکنی

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۳۰

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفت با اشاره به وجود برخی شایعات مبنی بر وجود ملخ در این شهرستان گفت: وجود ملخ‌های مهاجر در شهرستان تفت تکذیب می شود.

محمد حسین فلاح نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در سطح فضای مجازی اخباری مبنی بر مشاهده ملخ های مهاجر منتشر شده است که چنین چیزی در شهرستان تفت موضوعیت ندارد.

وی ادامه داد: نه تنها در این شهرستان بلکه در سایر مناطق مرتبط و مراکز 11 گانه جهاد کشاورزی شهرستان تفت، هیچگونه گزارشی مبنی بر وجود ملخ ارائه نشده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفت تصریح کرد: شهرستان تفت در 20 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد و خوشبختانه ملخ‌های مهاجر به این شهرستان نرسیدند.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای 15 هزار هکتار سطح محصولات باغی و 1500 هکتار زراعی است، ادامه داد: پیش‌بینی‌های لازم برای مبارزه با آفات احتمالی دیده شده اما در حال حاضر این شهرستان از امنیت کامل در خصوص ملخ‌های مهاجر برخوردار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفت اظهار داشت: از رسانه ها و فعالان در فضای مجازی تقاضا دارم از شایعه پراکنی پرهیز کرده و اخبار و اطلاعات درست را با کسب اطلاعات از مجاری درست و قانونی منتشر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز