خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر الوند مطرح کرد:

تکمیل بیمارستان امام علی (ع) الوند راکد مانده/نسبت دادن تمام خلف وعده‌ها به تیم مدیریت شهری روا نیست

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۵۵

رئیس شورای شهر الوند گفت: نسبت دادن یک جانبه تمام سهل‌انگاری‌ها و خلف وعده‌های دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان به همراهی نکردن تیم مدیریت شهری الوند روا نیست.

مهتاب بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، ضمن رد ادعای ریاست دانشگاه علوم پزشکی قزوین مبنی بر عدم همراهی تیم مدیریت شهری الوند در مسیر تکمیل بیمارستان امام علی(ع)، اظهار کرد: متاسفانه در نشست خبری اخیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین مباحثی مطرح شده که در چارچوب واقعیات موجود و اصول اخلاقی نمی‌گنجد و ایشان برخلاف سخنانی که در جلسات برگزار شده با ما مطرح می کردند، به صورت یک جانبه تمام سهل‌انگاری‌ها و خلف وعده‌های خود را به تیم مدیریت شهری الوند نسبت داده‌اند.

وی افزود: شورا و شهرداری الوند در دوره قبلی و فعلی از تمام توان خود برای افزایش سرانه درمانی شهروندان بهره گرفته و ظرفیت‌ها و امکانات مدیریت شهری را در جهت تحقق وظایف و وعده‌های وزارت بهداشت در اختیار متولیان این امر قرار داده است.

رئیس شورای شهر الوند ادامه داد: اما امروز تیم مدیریت شهری مخاطب انتقادات بی‌پایه و اساسی قرار می گیرد که راوی آن بیش از هر مدیر دیگری در جریان اخلاص و صداقت کاری ما در مقوله همکاری و تعامل با مجموعه تحت مدیریت  خودشان قرار دارد.

بهرامی اضافه کرد: در دوره قبلی شورا با مذاکراتی که صورت گرفت قطعه زمینی به نام زمین سپاه با مساعدت شورا و شهرداری در اختیار دانشگاه قرار گرفت تا ظرف مدتی مشخص تکمیل و راه‌اندازی شود اما این پروژه به دلایلی که از سوی متولیان بهداشت و درمان استان مطرح شد، هیچ گاه به سرانجام نرسید.

وی خاطر نشان کرد: مدیران دانشگاه علوم پزشکی پیشنهاد کردند که با توجه به پیشرفت فیزیکی مشاهده شده، ساختمان جدید و در حال احداث شهرداری الوند در اختیار این مجموعه قرار گیرد و از این مکان برای فعالیت بیمارستان امام(ع) استفاده شود که این امر نیز در دوره قبلی شورا مورد تایید و تصویب اعضا واقع شد.

این مسئول اذعان کرد: متاسفانه این‌بار نیز شاهد خلف وعده مجموعه بهداشت و درمان بودیم و در حالی که مطابق تفاهم‌نامه امضا شده بین شهرداری الوند و وزارت بهداشت باید بیمارستان امام علی(ع) تا پایان سال ۹۶ تکمیل و وارد فاز بهره‌برداری می‌شد.

رئیس شورای شهر الوند افزود: با بهانه‌های واهی چون نداشتن منابع مالی و هزینه شدن بودجه ۱۰ میلیارد تومانی این پروژه در مناطق زلزله زده کرمانشاه همچنان بدون پیشرفت فیزیکی باقی مانده است.

وی مطرح کرد: در قضیه احداث بیمارستان امام علی(ع) و سخنان متولیان دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر همراهی نکردن شورا و شهرداری بر زبان آوردن باید گفت که به‌رغم تمام کم‌لطفی‌های مجموعه بهداشت و درمان، مدیریت شهری الوند با احترام به مبانی همکاری و تعامل با پیشنهاد واگذاری و اختصاص بخشی از محوطه پارکینگ سازمان حمل و نقل به کلینیک درمانی بیمارستان در دست احداث امام علی(ع) نیز موافقت کرد و در اسرع وقت مکاتبات اداری این پیشنهاد را انجام داد اما در این مورد نیز اقدام موثری از سوی دانشگاه صورت نگرفته و جز دلسردی، ثمری برای شورا و شهرداری نداشته است.

این مسئول ادامه داد: با وجود این حجم از کم‌لطفی، سهل‌انگاری و خلف وعده‌های صورت گرفته، شورا و شهرداری الوند همچنان برای ارتقای سطح خدمات درمانی شهر و شهروندان آماده همراهی با متولیان این بخش بوده و از هیچ‌گونه تلاشی در جهت تحقق این موضوع حساس دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز