خبرگزاری کار ایران

سعید ناجی:

تکریم جایگاه معلم ریشه در باورهای دینی ما دارد/باید برای رفع نقایص برنامه‌ریزی کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۳۷۷

معاون استاندار البرز گفت: باید نقایص را پذیرفت و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش ایلنا، سعید ناجی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: این شورا و جایگاه معلمان از اهمیت والایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به وظایف خطیر آموزش و پرورش در رابطه با دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور ادامه داد: خرسندم از نگاه‌های حاضران به جایگاه معلمان که با جان ما سر و کار دارند و آنچه به انسان شرافت می‌دهد و او را در جایگاه انسانیت خود قرار می‌دهد.

ناجی گفت: نقش معلمان در سطوح مختلف نقشی برجسته و بی‌بدیل است و تن آدمی و ماهیت آن را تربیت می‌کند تا نسل فردای کشور را بسازد که البته باید نقایص را نیز پذیرفت و برای رفع آنها برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به هفته نکوداشت مقام معلم افزود: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از این هفته غفلت نشود و نفس جایگاه معلم و برپایی برنامه‌های تجلیل به جای خود بسیار ارزشمند است.

معاون استاندار اضافه کرد: تکریم جایگاه معلم ریشه در باورهای دینی ما نیز دارد از این رو این هفته از شأن بالا و از پرورش انسان‌ها برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز