خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز مطرح کرد:

ضرورت نیازسنجی جوانان در برنامه ریزی آینده/ مدیران از ارائه گزارش‌های نمایشی پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۹۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن تاکید بر نیازسنجی جوانان، گفت: هنوز برای سوالات و نیاز جدید جوانان، پاسخ قانع کننده، نداریم لذا باید به نقطه ای برسیم که نیاز این نسل، شفاف و روشن بیان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ناجی امروز در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال جاری که با حضور استاندار، مدیران کل و تعدادی از جوانان استان، برگزار شد، اظهار داشت: اگر نیاز جوان در سطح استان، شفاف بیان شود، مدیران و مسئولان می توانند با هدف گذاری دقیق، برنامه ریزی مناسبی ارائه کنند.

وی با انتقاد از بعضی گزارشات و برنامه های نمایشی ادارات که برای رفع تکلیف در حوزه  جوانان، ارائه می کنند، تاکید کرد: در دوره کنونی و با توجه به فاصله سنی مسئولان با نسل جوان، اگر در راستای نیاز این قشر از جامعه، تعریف درستی نداشته باشیم از آنها، فاصله بیشتری خواهیم گرفت.

ناجی خاطرنشان کرد: مشکل این است که هنوز برای سوالات جدید جوانان، پاسخ جدید، پیدا نکردیم و این فاصله با نداشتن جواب قانع کننده به مرور زمان، بیشتر خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: جوانان نباید تنها بمانند لذا باید در جلسات آتی به جمع بندی برنامه های جوانان، دست پیدا کرد و در این ارتباط وظیفه مدیران است که در این حوزه نیازها را تشخیص داده و با پوشش قشری و جغرافیایی درست، اقدامات شایسته ای در حوزه جوان ایفا کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز