خبرگزاری کار ایران

ناجی در گفت‌وگو با ایلنا:

تحقق اهداف افق سال 1404، نیازمند برنامه‌ریزی مناسب و دقیق مدیران است

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۷۰

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت:لازم است برای تحقق اهداف افق سال 1404، برنامه ریزی مناسب و دقیقی صورت گیرد که مردم برای کمبود فضای کتابخانه، نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ناجی امروز در حاشیه بازدید از کتابخانه امیرکبیر که یکی از قدیمی‌ترین کتابخانه‌های شهرستان کرج، محسوب می‌شود، گفت: اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، واضح و مشخص است چراکه هر تحول و تکاملی که در جوامع بشری رقم می‌خورد بعد از تحقیق، تفحص و ثبت و ضبط دانش و معلومات حاصل می‌شود که مجموع آنها عمدتا در کتاب، جمع آوری و به راحتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: انتقال اندیشه‌ها که امر ضروری برای توسعه جامعه محسوب می‌شود در حالی شکل خواهد گرفت که مردم آن جوامع به کتاب و کتابخانه هایش، توجه ویژه داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اقدامات اساسی که باید تا افق سال 1404، محقق شود به ایلنا، گفت: لازم است برای تحقق این هدف، برنامه ریزی مناسب و دقیقی صورت گیرد لذا به بهانه پرداختن به این مساله مهم، بازدید از کتابخانه امیرکبیر انجام شد تا برای برطرف شدن نواقص، کارهای اساسی انجام شود.

وی ادامه داد: این بازدید که با همراهی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان البرز و معاونان استانداری انجام شد، شروع خوبی برای برنامه ریزی آینده است و لازم بود با یکسری از اقدامات و فعالیت های این مکان فرهنگی، آشنا شویم.

ناجی با اشاره به بازدید قرائت خانه و سالن اجتماعات کتابخانه امیرکبیر، گفت: در بخش نابینایان، تعداد قابل توجهی کتاب مخصوص این عزیزان روشن دل برای سنین مختلف، تهیه شده که امکان مطالعه برای استفاده آنها میسر شود.

ناجی اظهار داشت: امیدوارم با همت مسئولان، احداث کتابخانه مرکزی که کارهای مقدماتی آن نیز انجام شده هرچه سریعتر آغاز شود چراکه تداوم این خلاء زیبنده استان البرز نیست.

این مدیر  استانی، اظهار داشت: تلاش می شود برنامه های تدوین شده به نحوی با حمایت دستگاهها محقق شود که سرانه کتابخوانی در استان بالا رود اگرچه البرز نسبت به سایر استانها از وضعیت خوبی برخوردار است اما همچنان نیازمند برنامه ریزی منسجم و دقیق تر هستیم.

ناجی در پایان تاکید کرد: معتقدم هرچه شهروندان به کتاب و کتابخوانی، علاقه مند شوند، آگاهی در جامعه بیشتر می شود و در این صورت قطعا کار مجریان و دولتمردان نیز راحتتر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز