خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

شهروندان باید از هزینه‌کرد عوارض پرداختی خود به شهرداری باخبر شوند

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۵۲

شهردار زنجان تاکید کرد که شهروندان باید از هزینه‌کرد عوارض پرداختی خود به شهرداری باخبر شوند و بدانند آیا شهرداری توانسته از عهده احقاق حق و حقوق شهروندان برآید یا خیر.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسیح‌اله معصومی شامگاه امروز در آیین افتتاح نمایشگاه عملکرد آبان تا آبان با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرداری‌ها به‌عنوان یک نهاد مردمی و غیر دولتی، گفت: شهرداری‌ها بیشترین خدمات را در شهر سطح شهرها انجام می‌دهند.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهروندان باید توجه ویژه داشته باشند که شهرداری به کمک عوارض دریافتی به ارائه خدمات به بهترین شکل پرداخته، گفت: شهرداری با آمادگی کامل در خدمت‌رسانی به مردم شهر به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند.

وی با اشاره به دومین ویژگی خدمات ارائه شده مجموعه مدیریت‌شهری و شهرداری با مشارکت خود شهروندان، خاطرنشان کرد: وظیفه شهرداری در این حوزه به نمایش درآوردن نمونه‌هایی از خدمات‌رسانی به شهروندان در طول یک‌سال بوده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری، موظف است از طریق به نمایش گذاشتن عملکرد خود در بازه‌های زمانی مختلف به قضاوت مردم نیز اهمیت بدهد، چراکه بهترین قضاوت کنندگان مردم و شهروندان هستند، ادامه داد: شهرداری نیز در این راستا با گذر از یکسال ارائه خدمات درصدد نمایش این اقتدار و قدرت درآمده است.

وی همچنین برگزاری نمایشگاه عملکرد آبان تا آبان را دارای خصوصیاتی برشمرد و گفت: مردم باید از عملکرد شهرداری با برگزاری نمایشگاه با خبر شوند و بدانند آیا شهرداری توانسته از عهده احقاق‌حقوق شهروندان برآید. شهروندان باید از هزینه‌کرد عوارض پرداختی خود به شهرداری باخبر شوند.

معصومی با اشاره به اینکه شهرداری معتقد است دارای عملکردهای مطلوب بوده، تصریح کرد: این نمایشگاه حاصل کار مناطق سه‌گانه شهرداری‌های زنجان با 10 سازمان، روابط عمومی‌ها و امور فرهنگی بوده که از 12 آبان تا 14 آبان ادامه دارد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری زنجان آماده پذیرای از انتقادات و پیشنهادات مردم است، تاکید کرد: ما درصدد طی بهترین مسیر در حوزه عملکرد مناطق سه گانه شهرداری زنجان هستیم.

به گفته وی، شهرداری زنجان دارای مشکلات مالی زیادی است اما هیچ عذری برای شهرداری برای کم‌کاری در زمینه مدیریت‌شهری وجود ندارد.

لازم به ذکر است، بخش اداری جدید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان نیز در این مراسم افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز