خبرگزاری کار ایران

به مناسبت اربعین حسینی؛

چهارمین چهلواره «نقش شعور» در زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۱۶۸

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان از اجرای چهارمین چهلواره «نقش شعور» با محوریت نقاشی و خوشنویسی در روز سه شنبه ۸ آبان‌ماه سال‌جاری همزمان با اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مریم شعبانی، سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان امروز یکشنبه (6آبان) با تشریح ویژه برنامه‌های این معاونت به مناسبت اربعین‌حسینی گفت: به همین مناسبت چهارمین چهلواره «نقش شعور» در زنجان برگزار می‌شود.

شعبانی،  با اشاره به اینکه این چهلواره با محوریت نقاشی و خوشنویسی برگزار می‌شود، گفت: هنرمندان در هر رده سنین می‌توانند با در دست داشتن یک برگ فتوکپی کارت ملی در این چهلواره شرکت کنند.

این مقام مسوول در شهرداری زنجان، با بیان اینکه چهلواره همزمان با اربعین حسینی ساعت 8 و 30دقیقه تا 19  در مجموعه تاریخی فرهنگی شهرداری زنجان«کارخانه کبریت سابق» برگزار خواهد شد، گفت: لوازم مورد نیاز از قیبل بوم، سه پایه، رنگ و ... توسط این سازمان تامین گردیده و در اختیار ثبت نام‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

شعبانی، همچنین به خدمات شهرداری زنجان به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: به همین منظور برنامه‌های تبلیغاتی و فرهنگی در خصوص پیاده روی اربعین در سطح شهر زنجان انجام شده است.

به گفته سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان شهرداری در مسیر پیاده روی برنامه‌های ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران دارد که امسال توسط عواملان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز