خبرگزاری کار ایران

محمدامین فرشی:

نخستین همایش تبادل فناوری منسوجات و پوشاک در استان البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۹۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، گفت: نخستین همایش تبادل فناوری در منسوجات و پوشاک با هدف بحث و تبادل‌نظر درباره تکنولوژی‌های نوین نساجی و ایجاد ارتباط با طراحان لباس در زمینه کاربردی کردن پوشاک در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدامین فرشی در جمع خبرنگاران گفت: در جهان امروز دریافت از مفهوم جامعه و مکان اجتماعی تغییر کرده و به همین سبب انتخاب نوع لباس سهم عمده ای در ارتباط با موقعیت هر فرد دارد و در این راستا فناوری‌هایی که در عرصه نساجی مطرح شده به نوعی پاسخگوی بهداشت روانی و فردی، محیطی و اجتماعی افراد است.

وی افزود: طراحان لباس با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن نساجی و با ارائه طرح‌های کاربردی و خلاقانه پاسخگوی نیازهای کارکنان مشاغل در محیط های اداری، کارخانجات و ... هستند.

فرشی خاطرنشان کرد: در همین راستا همایش تبادل فناوری در منسوجات و پوشاک با هدف بحث و تبادل‌نظر درباره تکنولوژی‌های نوین نساجی و ایجاد ارتباط مدیران در زمینه کاربردی کردن پوشاک برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: از مهمترین محورهای این همایش می‌توان به جایگاه تکنولوژی و فناوری‌های هوشمند در منسوجات، نقش ارگونومی در محیط کار، شناخت ویژگی‌های رنگ و انتخاب آن در پوشاک کاربردی، آسیب‌شناسی پوشاک مشاغل (موردی)، اهمیت انتخاب منسوجات مناسب در طراحی لباس مشاغل، سنجش رضایت‌مندی کارکنان شاغل نسبت به پوشش کار(موردی)، تجاری‌سازی پوشاک کابردی، راهکارهای ایجاد ارتباط نزدیک میان طراحی لباس و صنعت، تأثیر علوم و تکنولوژی در طراحی لباس و راهکارهای ایجاد کسب و کارهای خانگی و کوچک اشاره کرد.

گفتنی است، همایش تبادل فناوری در منسوجات و پوشاک در مورخ 29 آبان ماه سال‌جاری همزمان با برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز