خبرگزاری کار ایران

خلیلی خبر داد:

ثبت نام سی امین جشنواره امتنان در البرز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۳۹۹

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از آغاز فرآیند ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه سال 97 در سی امین جشنواره امتنان کارگران، گرو‌ه‌های کار و واحدهای نمونه استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیلی با اشاره به آغاز ثبت نام کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سی امین جشنواره امتنان در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به ماده 195 قانون کار، جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه، هر ساله با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند از 5 آبان ماه لغایت 5 آذرماه 1397 با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه این اداره کل همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز مینماید اذعان داشت: تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه کار نمونه خود در سامانه امتنان اقدام کنند.

خلیلی ضمن بیان شاخصهای معرفی و ارزیابی کارگر، گروه و واحدهای نمونه، ادامه داد: ارائه شیوه های نوین در کار، اختراع، ابتکار (ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید) و یا راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن آوری، خدمات تولید محصول در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید و صرفهجویی ارزی و ریالی، افزایش بهرهوری و کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری و کاهش هزینه‌های مشتری پس از ارائه خدمات، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه جویی در نهادهای تولید نسبت به سالهای گذشته از معیارهای انتخاب سی و امین جشنواره امتنان است.

وی با بیان اینکه منتخبین استانی پس از داوری و مشخص شدن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رقابت در سطح ملی معرفی میشوند، خاطرنشان کرد: لازم است متقاضیان به کلیه سوالات مندرج در پرسشنامه با نهایت دقت پاسخ داده و مستندات مورد نظر را در سامانه پیوست کنند.

گفتنی است جشنواره امتنان، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحد نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش، صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز