خبرگزاری کار ایران

فلاح‌نژاد خبر داد:

آغاز ثبت‌نام بیست و نهمین جشنواره امتنان در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۰۹۴

مدیر امور اجتماعی و رفاه استان البرز از ثبت‌نام بیست و نهمین جشنواره امتنان کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه 1396 استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین فلاح‌نژاد گفت: ثبت‌نام بیست و نهمین دوره جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه 1396 استان البرز  از تاریخ 25 آذرماه آغاز و تا 25 دی ماه سال‌جاری، ادامه دارد.

وی درباره این جشنواره اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان که امسال از سوی وزارت متبوع به عنوان جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید  نامگذاری شده در راستای تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید و به‌منظور شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه‌های مختلف تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی همه ساله طی فراخوانی برگزار می‌شود.  

فلاح‌نژاد ادامه داد: تمام فعالان عرصه کار، تلاش استان اعم از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای تولیدی و اقتصادی استان می‌توانند به‌منظور  شناساندن  خود به جامعه هدف  و شرکت در این جشنواره به مدت یک‌ماه در سامانه  الکترونیکی جشنواره به آدرس emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه ارایه تمام مدارک خواسته شده در سامانه ثبت‌نام توسط ثبت‌نام‌کنندگان،  الزامی است، افزود: تمام موارد خواسته شده در سامانه ثبت‌نام جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه دارای امتیاز است و ثبت نام کنندگان در صورت عدم ارایه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.

وی بیان کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت نام شدگان  توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین های جامعه کار و تولید استان در جشنواره معرفی خواهند شد و طی مراسمی با حضور مسئولین استان و وزارت متبوع تجلیل می شوند.

ثبت‌نام کنندگان و واجدین شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی و رفاه  اداره کل تعاون، کار و رفاه  اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز