خبرگزاری کار ایران

ضرورت افزایش ارتباط مراکز دانشگاهی با صنعت

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۵۳۴

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز بر ضرورت افزایش ارتباط مراکز دانشگاهی با صنعت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز، جهانگیر شاهمرادی با اشاره به بازدید ۷۰۰ واحد صنعتی با هدف توسعه بازار صادراتی و تاُمین مالی در این استان اظهار کرد: ما به‌عنوان متولی صنایع کوچک در استان و شرکت شهرک‌های صنعتی با دو هدف فراهم‌سازی زیرساخت‌های شهرک‌سازی و حمایت از صنایع کوچک فعالیت می‌کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و برنامه های مهمی در دستور کار داریم.
وی با تاکید بر افزایش ارتباط مراکز دانشگاهی با صنعت، افزود: در راستای عملکرد هرچه بهتر در این حوزه، نقش دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و بهره گیری از ظرفیت این قشر می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در ادامه از بررسی مشکلات 6 واحد صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیران و دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود نیز خبر داد.
وی همچنین با اشاره به عملیات عمرانی انجام شده توسط شرکت شهرک های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: احداث سر درب ورودی شهرک صنعتی نظرآباد و اجرای رنگ آمیزی، جداول و خط کشی خیابان های این شهرک با قراردادی به مبلغ بیش از2 میلیارد ریال از جمله این اقدامات محسوب می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز