خبرگزاری کار ایران

محمدامین فرشی خبر داد:

برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۱۸

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان البرز در تاریخ 26 تا 29 آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدامین فرشی در جمع خبرنگاران گفت: در بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان البرز که مقامات عالی کشوری و استانی و مدیران ارشد بخش‌خصوصی حضور دارند، بیش از 120 واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال در شهرک‌های صنعتی استان البرز، آخرین توانمندی‌های خود را در عرصه تولید برای بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به نقش و جایگاه صنایع کوچک و متوسط در پیشرفت و توسعه صنعت کشور ضرورت حمایت از کالای ایرانی، تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه صورت گرفته است.

فرشی با بیان اینکه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط به صورت B۲B و B۲C توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند،اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه نمایشگاه و انجام مشاوره از برنامه های جانبی نمایشگاه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: حضور واحدهای صنعتی، بازدید هیات‌های تجاری خارجی، نمایندگان سایر دستگاه ها و وزارتخانه‌های ذی‌ربط در حوزه صنایع کوچک و اتاق های بازرگانی مشترک در این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای صنعتگران البرزی است تا با ارائه توانمندی‌های خود، زمینه حضور هر چه بیشتر خود را در بازارهای داخلی و خارجی فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز