خبرگزاری کار ایران

فرشی در بازدید از منطقه آزاد اروند:

حضور فعالان اقتصادی البرز، جذب سرمایه منطقه اروند را دو برابر خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۰۹۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از سفر هیات بلند پایه اقتصادی استان البرز به منطقه آزاد اروند با هدف بررسی راه‌های گسترش تعاملات اقتصادی دو طرف، بررسی مزیت های صادراتی و ایجاد نمایندگی های شرکت فعال البرز در منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد امین فرشی با بیان اینکه نشستی با حضور قائم مقام اقتصادی استان‌های البرز و خوزستان، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، روسای سازمان های صنعت معدن و تجارت استان های البرز و خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان بلندپایه دولتی و فعالان اقتصادی دو استان برگزار شد، افزود: در این نشست در خصوص مسیر توسعه ارتباطات اقتصادی و تجاری دو منطقه بحث و تبادل نظر شد.

فرشی گفت: فراهم آوردن شرایط سرمایه گذاری و تخصیص امتیازات خاص این منطقه به فعالان اقتصادی استان البرز می تواند میزان گردش و جذب سرمایه در اروند را به ۲ برابر میزان فعلی افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خرمشهر و قابلیت‌های استان البرز و همچنین با تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری می‌توان رونق بیشتری به صادرات کالا از این منطقه به ویژه عراق داد.

گفتنی است در پایان این نشست، تفاهم نامه مشترک در زمینه های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری میان دو اتاق خرمشهر و البرز به امضا رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز