خبرگزاری کار ایران

فرشی خبر داد:

نشست فن بازار سراسر کشور به میزبانی البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۳۹

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از نشست فن بازار سراسر کشور به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان از تاریخ 27 الی 28 آبان‌ماه همزمان با برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدامین فرشی در جمع خبرنگاران، گفت: نشست فن بازارهای منطقه‌ای کشور با حضور مدیران و کارگزاران فن بازارهای منطقه‌ای و همچنین مدیران پارک فناوری پردیس، مدیران علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، جهاد دانشگاهی و برخی کارگزاران فن بازار ملی ایران برگزاری می شود.

وی تصریح کرد: در این نشست دو روزه تجربیات موفق فن بازارهای منطقه‌ای ارائه خواهد شد و چالش‌های فعالیت فن بازارها در کشور بحث و بررسی می‌شود.

فرشی افزود: معرفی خدمات کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری، معرفی پورتال جدید فن بازار ملی ایران، تشریح رویکردهای جدید و چشم‌انداز فن بازار در کشور، برگزاری پنل‌های تخصصی، تشریح جدیدترین ضوابط در شبکه فن بازار و اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ۶ ماهه نخست سال 97 فن بازارها از جمله بخش‌های مهم این نشست است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: ساماندهی فن بازارهای عمومی کشور و ایجاد فن بازارهای تخصصی در حوزه فناوری های دارای اولویت کشور» از سال ۱۳۹۱ به عنوان یکی از احکام نقشه جامع علمی کشور از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ابلاغ شده و این مهم به مرکز فن بازار ملی ایران تنفیذ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز