خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد:

روند کاهش دما در گلستان ادامه دارد/ هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۷۳

مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: در حال حاضر با استقرار کامل سامانه سرد در شهرهای مختلف استان، دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۴ درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش‌ایلنا، نوربخش داداشی گفت: پیرو اطلاعیه شماره ۲۳ و اخطاریه ۱۵ اداره کل هواشناسی استان گلستان، میزان بارندگی تا ساعت ۲۲ شامگاه جمعه در برخی از نقاط استان به این شرح است: بندرگز ۳۶ میلیمتر، اینچه برون ۱۰ میلیمتر، انبارالوم ۱۲ میلیمتر، علی آبادکتول ۱۲.۱میلیمتر، کلاله ۲.۲ میلیمتر، گنبدکاووس ۵.۳ میلیمتر، بندرترکمن ۳۶ میلیمتر، گرگان ۱۸ میلی‌متر.

وی افزود: در حال حاضر با استقرار کامل سامانه سرد در شهرهای مختلف استان رگبار و رعد و برق ادامه دارد و دمای هوا ۱۰ تا ۱۴ درجه نسبت به قبل از ورود سامانه کاهش می‌یابد به گونه‌ای‌که بامداد یکشنبه کمینه دمای شهرهای مختلف استان بین ۱۰ تا ۱۲ پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی گلستان بیان کرد: برای فردا با توجه به تداوم روند کاهشی دما به صورت پراکنده بارش برف در مناطق مرتفع استان مانند شاهوار و درازنو را شاهد خواهیم بود.

داداشی در پایان گفت: با توجه به شدت بارش‌ها آبگرفتگی معابر در شهرها و جاری شدن سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز