خبرگزاری کار ایران

عرضه دام زنده در جایگاه‌های شهرداری کرج به قیمت 22 تا 25 هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۳۷۸

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع گوسفند زنده به قیمت هر کیلو 22 تا 25 هزار تومان در جایگاه های عرضه و ذبح بهداشتی دام خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس وحیدی با اشاره به استقرار و فعالیت 10 جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام همزمان با روز عید سعید قربان در مناطق شهری کرج، اظهار داشت: دام زنده که به تایید سازمان جهاد کشاورزی رسیده در این جایگاه ها با قیمت مذکور عرضه می شود.

وحیدی افزود: این جایگاه ها روز چهارشنبه 31 مردادماه از ساعت 6 صبح تا زمان مراجعه متقاضیان برپا است. 

به گفته این مسئول، در هر یک از جایگاه های مذکور کارشناسانی از اداراتِ دامپزشکی، بهداشت، نماینده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به همراه ماموران نیروی انتظامی حضور خواهند داشت.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به اینکه قصابان حاضر در این جایگاه ها نیز موظف به برخورداری از کارت بهداشت هستند، تاکید کرد: این سازمان با حمایت معاونت خدمات شهری و شهرداری کرج همه عزم خود را جزم کرده تا آداب روز عید قربان به بهترین نحو توسط شهروندان کرجی به اجرا درآید.

وحیدی در ادامه به شهروندان توصیه کرد در ساعات آغازین روز نسبت به مراجعه به مراکز اقدام کرده و کار خود را به پایان روز و ساعات پایانی فعالیت جایگاه ها موکول نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز