خبرگزاری کار ایران

تجلیل شهرداری اصفهان از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۰۲۳

معاون شهردار اصفهان از آذین‌بندی معابر شهری و تجلیل از آزادگان جنگ تحمیلی در شهر اصفهان همزمان با فرارسیدن سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مرتضی رشیدی با اشاره به آذین بندی و برپایی ایستگاه صلواتی حد فاصل میدان آزادی تا گلستان شهدای شهر اصفهان اظهار داشت: طی برنامه ریزی های انجام شده در معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و با مشارکت کانون مردم نهاد گنبدهای فیروزه ای، آزادگان سرافراز شهر اصفهان در روز پنج شنبه 25 مردادماه ، توسط ده دستگاه اتوبوس از پادگان غدیر حرکت نمادین خود را آغاز کرده و در مسیر عبوری خود تا گلستان شهدای  شهر اصفهان مورد استقبال عموم شهروندان قرار خواهند گرفت .

وی افزود : تلاش شده تا فضای شهری در این مسیر عبوری متناسب با سال های نخست بازگشت آزادگان آذین بندی و فضاسازی شده به طوری که خاطرات آن سال ها برای عموم شهروندان علی الخصوص آزادگان سرافراز شهرمان بازسازی گردد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان یادآور شد : در ادامه این ویژه برنامه مراسمی با حضور آزادگان ، عموم شهروندان و مسئولین شهری بر سر مزار شهیدان در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

رشیدی با اشاره به اجرای ویژه برنامه دوم در روز جمعه 26 مرداد گفت: در ویژه برنامه دوم که روز جمعه از ساعت 20:30 در زمین روباز پارک آبشار برگزار خواهد شد ، طی برنامه ای که شامل آیتم های شاد و متنوعی خواهد بود با حضور شهروندان و مدیران شهری از آزادگان شهر اصفهان تجلیل بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز